Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, , , e.a.

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

Gebonden EN 2013 9781633694576
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners in sales.

Specificaties

ISBN13:9781633694576
Taal:EN
Bindwijze:Gebonden
Aantal pagina's:224
Uitgever:Harvard Business Review Press
Hoofdrubriek:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)