Karen Romme (1965) werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Meer over Karen RommeOndernemersseks - en 33 doordenkertjes voor ondernemers
Paperback Nederlands 2012 1e druk 9789079826148Samenvatting
Wat schrijf je achter op een boekje met de titel Ondernemersseks?
Bijvoorbeeld dat ondernemen voor veel ondernemers als seks is. Ze zijn er bewust en onbewust de hele dag mee bezig. Ze stoppen er hun passie in en halen er hun bevrediging uit. Als je met ze praat kunnen ze het alleen maar dáárover hebben. En dan scheppen ze ook nog op over hoe geweldig ze erin zijn!
Maar ja, eigenlijk moet je over ondernemen en seks niet praten of schrijven. Dat moet je gewoon doen. Bent u ook een ondernemer, freelancer of zzp'er en altijd met je bedrijf bezig? Dan moet jij jezelf misschien eens een paar uur vrij geven en dit boekje lezen.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
-Bijzondere ondernemers
-Libellevrouwen
-Vrolijk worden
-Wondere IKEA-wereld
-Rozebrilondernemers
-Twittercare testen
-Communicatiemiddelen
-Boeiend offertedagje
-Succesvol prijsvechtertje
-Graag voor weinig
-Flirten met geld
-Afdeling afwezig
-Kaskoeien
-Vrienden maken
-De V's en de F's
-Ondernemerscorvee
-Kickvol ondernemen
-Sluimerende vulkanen
-Vertrouwen
-Gratis ergernis
-Linkedinnen
-Deuren openhouden
-Overzicht loont
-Buiten spelen
-De nieuwe kwakzalvers
-De Kilimanjaro
-Het beste biercafé
-Accountants
-Ondernemersseks
Nawoord
De auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan