Rolex
Gebonden NL 2019 1e druk 9789401609708Samenvatting
Rolex, het Zwitserse merk dat al ruim een eeuw bestaat, is zonder twijfel het beroemdste en meest innovatieve horlogemerk ter wereld. Zo introduceerde oprichter Hans Wilsdorf in 1905 als eerste het polshorloge en vele innovatieve ontwikkelingen volgden.
Sir Edmund Hillary, de man die als eerste de top van de Mount Everest bereikte, droeg tijdens dit historische moment een Rolex. En Jacques Piccard, de Zwitserse oceanograaf, had eveneens een Rolex om zijn pols bij het zetten van een diepterecord van 10.911 meter.
In Rolex vind je vele tot nu toe onbekende feiten. Met kennis van zaken schrijven de auteurs over de geschiedenis van het horlogemerk, inclusief wetenswaardigheden en memorabele anekdotes. Leer alles over dit innovatieve en wereldberoemde stukje techniek en word een echte kenner.
Specificaties
Lezersrecensies
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan