

Raimond Honig CT is oprichter van en managing partner bij het Credit Management Instituut bv te Zoetermeer.
Meer over de auteursBalen... ze moeten nog betalen
Over hoe je op een verleidelijke manier de rekening aan je klant presenteert
Gebonden Nederlands 2014 1e druk 9789491480119Samenvatting
De wereld verandert in een steeds sneller tempo. Door digitalisering ontstaan allerlei andere manieren van communiceren. Hiermee verdwijnen vaak ook dingen die we jarenlang heel gewoon hebben gevonden, zoals bijvoorbeeld het versturen van papieren facturen en op tijd u rekeningen betalen. Binnen de betaaltermijn betalen is niet langer vanzelfsprekend, maar steeds vaker onzeker. Daarom is het belangrijk dat een klant wordt verleid, zodat hem niets in de weg staat om snel en efficiënt een betaling te kunnen uitvoeren.
Voor veel bedrijven is het betaalmoment het enige contactmoment met de klant. Juist om die reden moet dit makkelijk, snel en efficiënt gebeuren. Ook kan het een moment zijn om uw klant te attenderen op andere producten of diensten die u levert. In dit boek geven de auteurs u een aantal handreikingen om dit mogelijk te maken.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Peter Kwakernaak
Inhoudsopgave
1. Een nare bijwerking van een prettig gesprek
2. Meerdere wegen leiden naar Rome
3. En anders verkopen we toch gewoon de boot?
4. Balen... ze moeten nog betalen
5. Ontwikkelingen in digitaal factureren en betalen
6. Seks verkoopt niet, maar verleiden wel
7. Conclusies en aanbevelingen
Nawoord
Literatuur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan