Een extreem klantgerichte bedrijfscultuur: dat wil iedereen! Veel organisaties geven zichzelf een aardige voldoende maar willen een 9 tot 10 als het gaat om klantgerichtheid.
Er zit nog een te grote kloof tussen 'wat het bedrijf écht wil zijn' en 'wat de klant dagelijks ervaart'. Hoe dicht je die kloof?
Zo maak je een cultuur écht klantgericht
Hoe maak je de cultuur in je bedrijf steeds meer customer centric of zelfs customer crazy? Digitale innovaties helpen daarbij, maar die werken alleen als ze perfect samengaan met de mens. Digital meets human, ook hier.Nieuw seminar met Steven van Belleghem
Steven reisde de hele wereld af om de geheimen van extreem klantgerichte bedrijven te ontdekken. Tijdens dit seminar helpt Steven om een extreem klantgerichte bedrijfscultuur te ontwikkelen. En zo je concurrentie glansrijk te verslaan.
Organisatie = DenkProducties
Dit seminar is een productie van DenkProducties i.s.m. Managementboek. Jouw aanmelding wordt bevestigd en gefactureerd door DenkProducties.
Met...
Steven Van Belleghem
en zijn vrienden
Over dit seminar
Steven van Belleghem heeft een nieuw boek, De Ruwe diamant, en hij neemt je deze dag mee in de inhoud daarvan. Hij geeft daarbij antwoord op brandende vragen:
Wat kun je leren van wereldkampioenen in klantgerichtheid?
Hoe vertaal je deze lessen in concrete interventies om morgen al te doen?
Hoe houd je momentum en werk je dag-na-dag aan nóg betere klantcultuur?
Kampioenen in klantgerichtheid komen samen op 7 november. Ben jij erbij?
Boekenpakket bij dit seminar
Steven Van Belleghem
De ruwe diamant
34,99
Programma
8:30 Ontvangst
9:30 Start seminar
17:00 Finale en Borrel
Blok 1Herken de kloof
In de corporate slideshow staan geweldige uitspraken over klantgerichtheid.
• Hoe breng je de mooie CX wereld van de sliden naar écht dagelijks contact met de klant?
• Hoe herken én dicht je die kloof?
Resultaat: een helder beeld van jouw Customer Experience ambities en de kloof die je moet overbruggen naar de dagelijkse praktijk. Het doel is helder!
Customer Champion on stage: Bas van der Veldt (AFAS Software)
Blok 2Versterk de spirit
Eerst je mensen, dan je klanten: alléén met bevlogen mensen kun je klantgericht zijn.
• Wat doe je als je merkt dat sommige teams of sommige mensen nog niet 100% klantgericht zijn?
• Hoe wakker je dat vuurtje aan?
Resultaat: handvatten om elke medewerker te inspireren om extra klantgericht te worden.
Customer Champions on stage: Nele van Damme (Upgrade Estate) & Soenil Bahadoer (Restaurant De Lindehof **)
Blok 3Gebruik de tools
Dit doen organisaties die wereldklasse zijn in Customer Experience!
• 10 heel eenvoudige tactieken om vanaf morgen klantgerichter te zijn.
• Hoe gebruik je deze tools in jouw situatie?
Resultaat: je hebt nu de tools én hun gebruiksaanwijzing. Je kunt van start.
Customer Champion on stage: Ilse van Vaerenbergh (Smartphoto)
Blok 4Omarm de vernieuwing
Digitale ontwikkelingen bieden ongelofelijke kansen om veel klantgerichter te worden.
• Hoe spot je de juiste trends in ‘when digital becomes human’ anno 2023?
• Hoe bouw je een team om vernieuwingen écht voor elkaar te krijgen.
Resultaat: een scherper oog voor trends om in de gaten te houden omdat ze je kunnen helpen om jouw doelen, voor jouw mensen, met jouw tools te realiseren.
Customer Champion on stage: Michael Musandu (Lalaland)
17:00 Finale en Borrel
Sprekers
Steven Van Belleghem
Steven Van Belleghem is gepassioneerd door klantgerichtheid. De voorbije 20 jaar heeft hij 100% van zijn professionele tijd geïnvesteerd in het beter begrijpen van klantgerichte organisaties. Hij is auteur van 6 managemeboeken rond klantgerichtheid en geeft over heel de wereld lezingen over zijn passie. Hij is tevens ondernemer, investeerder en lid van diverse adviesraden.
en zijn vrienden
Accreditatie
CEDEO-erkend, 6PE-uren.
Praktische informatie
Locatie
AFAS Theater
Inspiratielaan 3
3833 AV Leusden
Nederland
Hoe schrijf ik in? Inschrijven kan via dit formulier van DenkProducties. Zij bevestigen de inschrijving én registreren uw aanmelding.
Wat kost het? De kosten voor dit seminar zijn: € 995,- (excl. BTW). Dit bedrag is inclusief catering.
Op alle seminars van DenkProducties zit een 100% tevredenheidsgarantie: ze zijn elke euro waard. Fijn om te weten.
Annuleren Je kunt zorgeloos inschrijven voor en deelnemen aan de seminars DenkProducties. Je kunt tot 3 weken voor een seminar kosteloos annuleren, omboeken naar een ander seminar of een collega in jouw plaats sturen. Stuur hiervoor een mailtje naar customercare@denkproducties.nl
Groepsarrangementen Voor organisaties die meerdere deelnemers afvaardigen, hebben we speciale groepsarrangementen. Daarbij hoort uiteraard een lagere deelnameprijs. Groepskorting vanaf 5 deelnemers. Interesse? Mail naar marketing@managementboek.nl
Wat doet u als u iets hoort waar u het absoluut niet mee eens bent? Hoe blijft u dan geconcentreerd en geduldig luisteren? Wanneer gebruikt u welke luistertechniek? Hoe gaat u om met emoties en onbewuste vooroordelen? Hoe stimuleert u het luisteren naar elkaar? Meer
Hoe kun je als leidinggevende echt verschil maken? Een wereld helpen creëren in plaats van frustreren? Op de werkvloer, in de samenleving. Dichtbij en ver weg. Meer