Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Shortlist voor de PIM Marketing Literatuurprijs bekend

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2016 bekend gemaakt. Vorig jaar won het boek Online Brand Identity van Joris Merks-Benjaminsen.

Karin de Zwaan | 28 oktober 2016

Het belangrijkste criterium voor het winnen van de prijs voor marketingliteratuur is hoe de auteur erin is geslaagd vernieuwende inzichten in het vakgebied weer te geven. Alle genomineerde boeken zijn verschenen tussen juli 2015 en augustus 2016.

De genomineerde boeken:
- Service Excellence van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan
- Marketing met ballen van Rudy Moenaert en Henry Robben
- True Storytelling van Paul Hillesum
- Hoe agile is jouw strategie? van Sjors van Leeuwen
- Handboek betekenisvol ondernemen van Kees Klomp
- Disruptive Selling van Patrick Maes
- Share van Pieter van Glind en Harmen van Sprang
- Retail Marketing Strategy van Constant Berkhout
- Creating Value with Big Data Analytics van Peter Verhoef, Edwin Kooge en Natasha Walk
- Merkpositionering van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk

De boeken zijn hierboven geplaatst op volgorde van onze verkopen in het afgelopen jaar.

De PIM Marketing Literatuurprijs 2016 wordt op 6 december in de avond uitgereikt in de RAI te Amsterdam.

Over Justin van Lopik

Justin van Lopik is werkzaam bij Managementboek en hoofdredacteur van Managementboek Magazine, platform voor business professionals.

Deel dit artikel

Wat vond u van dit artikel?

0
0

Boeken bij dit artikel

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden