Reputation Management
Ingenaaid Engels 2005 9780080557427Samenvatting
Geen nieuwe ideeën en inspiratie meer? Wilt u uw werkwijzen veranderen? In 'Management Extra' worden de beste managementtheorieën overzichtelijk bijeen gebracht. De boeken zijn praktisch en goed gestructureerd en geven een diepgaande uitleg van een groot aantal managementonderwerpen.
Dit deel gaat over reputatiemanagement. In de huidige tijd van consolidatie, deregulatie, toenemende bemoeienis van aandeelhouders en fusies en overnames kan de focus van uw bedrijf van de ene op de andere dag volledig veranderen. De uitdagingen die dit oplevert voor reputatiemanagement mogen duidelijk zijn.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
List of figures
List of tables
1. Image and reputation
2. Creating and managing a corporate image
3. Creating and managing a brand image
4. Managing the internal image
5. Managing the external image
References
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan