Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Managementboek TOP 100

Al jaren een begrip: de Managementboek Top 100. Gebaseerd op de verkopen van de afgelopen 30 dagen stellen wij iedere dag de Managementboek Top 100 samen. Hieronder de lijst van vandaag.

Zelfverzekerd spreken

Gijs Nillessen

Zelfverzekerd spreken

Wil jij moeiteloos kunnen presenteren? Wil je ontspannen en authentiek op het podium staan? Met dit boek heb je hét recept in handen voor succesvol spreken en presenteren in het openbaar.

2
Jacky van de Goor

107 Losbrekers voor meer plezier op het werk

Herken je dat: elke dag hetzelfde liedje op het werk? Kunnen jij en je collega’s wel een positieve boost gebruiken? Of heb je gewoon zin in een verfrissend tussendoortje? Dan is het tijd voor een losbreker!
€ 10,99
3
Henk Jan Kamsteeg

Op weg naar een vitale organisatie

Het bouwen en ontwikkelen van een vitale organisatie begint met een visie en het omarmen van het belang van een vitale organisatie. Dat is de start en de energiebron. Daarna begint de reis.
€ 20,-
4
Edwin Selij

Je hebt het niet, je doet het

Dit boek is voor mensen die meer controle willen hebben over hun leven, over hun relaties, over hun werk en over hun genezing.
€ 21,99
€ 17,59
5
Menno van Doorn

Echt Nep

In tegenstelling tot de meeste boeken over vervagende realiteiten kijkt 'Echt Nep' verder dan de angstscenario’s
€ 22,99
6
Klaas Koster

Vitalogie

Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo’n belangrijk onderwerp is.
€ 26,50
7
Bas van Kesteren

Wat gebeurt hier nu eigenlijk?

Bas van Kesteren neemt je in dit boek over weerstand en beïnvloeding mee van herkenbare frustraties naar de basisregels van groepsgedrag.
€ 24,99
8
Bob Zeegers

HR met BALLEN

In dit boek geeft HR-expert Bob Zeegers je de negen succesformules voor HR met ballen, waarmee je het MT overtuigt om te investeren in menselijk kapitaal.
€ 29,99
9
Aartjan van Erkel

Nummer 1

In dit boek laat Aartjan van Erkel zien hoe je met onorthodoxe marketing de nummer 1 wordt in je markt.
€ 23,99
10
Sander Klos

Turbowinst

Werkelijk elke ondernemer is ernaar op zoek: de formule om zijn bedrijf echt te laten groeien. Niet de gebruikelijke procentjes per jaar, maar exponentieel.
€ 39,99
11
Thomas Erikson

Omringd door idioten

Thomas Erikson leert je om op praktische en eenvoudige wijze het kleurenschema van de disc-methode toe te passen op jezelf en op anderen.
€ 15,-
12
Donald Miller

StoryBrand

Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.
€ 28,99
13
Simon Sinek

Samen is beter

Simon Sinek combineert in dit prachtige boekje de inzichten die hij in de afgelopen jaren heeft opgedaan met een hartverwarmend en rijkelijk geïllustreerd verhaal.
€ 20,-
14
Ina Boer

Zo bedenk je de perfecte post op LinkedIn

Met meer dan 9 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. Daarmee is het een krachtige marketingtool.
€ 25,-
15
Berthold Gunster

Omdenken op het werk

Als aanvulling op de reeks met de succesvolle boekjes Omdenken, Omdenken in communicatie en Omdenken in opvoeding, duiken we nu in het anders aanpakken van al het gedoe op het werk.
€ 5,-
16
Edwin Selij

Breek je vrij!

'Breek je vrij!' helpt je probleem op te lossen, ongeacht wat dat probleem ook is. Misschien noem jij het belemmeringen, blokkades of zelfs uitdagingen.
€ 21,50
17
Stephen Covey

Leven in crescendo

'Leven in crescendo' van Stephen Covey en Cynthia Haller Covey geeft het antwoord op de vraag: 'Hoe leef je je beste leven, ongeacht je leeftijd?'
€ 24,99
18
Patrick Kenis

Organisatienetwerken

Dit boek biedt je via talrijke voorbeelden en begrijpelijke inzichten de mogelijkheid om ook jouw organisatienetwerk te bouwen en evalueren.
€ 32,-
19
Heidi Los

De kracht van ondernemersdochters

Ontdek de twaalf kenmerken die jou als ondernemersdochter typeren – en ga ermee aan de slag.Dit boek is een feest van herkenning voor alle ondernemersdochters.
€ 24,95
20
Jos Burgers

De Wet van Snuf

Iedereen weet hoe het principe van wederkerigheid werkt: wat u geeft, krijgt u terug. Een krachtig principe, dat vrijwel altijd en overal opgaat.
€ 20,95
21
Albert Kampermann

Leerboek HRM

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties.
€ 78,95
22
Marketing Queens

Hét Marketingkookboek

Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt.
€ 24,-
23
Peter Geelen

KPI's die wél werken

U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen en die helpen uw klanten beter te bedienen. Knoppen dus waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.
€ 33,50
24
Hans van der Loo

Veldgids Psychologische veiligheid

Deze Veldgids biedt je praktische ondersteuning bij het ontwikkelen van safe zones binnen jouw organisatie met krachtige vragen, prikkelende werkvormen (‘nudges’), voorbeeldgedragingen en praktijkscripts.
€ 23,50
25
Joris Janssen

Green on - De leukste en meest productieve manier van werken

Dit boek vertelt het spannende verhaal van de special forces en hoe hun bewezen principes zich vertalen naar situaties op de werkvloer.
€ 24,95
26
Inge Nuijten

Dienend-leiderschap

Onderbouwd en persoonlijk ontdek je in dit boek hoe je eenvoudig en doeltreffend lijderschap achter je laat en van leiderschap een gewoonte maakt.
€ 27,95
27
Janneke van den Brink

Financieel vrij

Laat geld voor jou werken in plaats van andersom: het boek om financieel onafhankelijk te worden.
€ 21,99
28
Harry Hummels

Anders groeien

De praktijkgids bij uitstek voor de medemenselijke ondernemer, leidinggevende en professional.
€ 27,99
29
Lennart van der Kraan

Help/Hoera, ik ga leidinggeven!

Beginnen met leidinggeven is een van de grootste uitdagingen die je tegen kunt komen in je loopbaan.
€ 23,99
30
Frank Weijers

Now we’re talking!

The Lewis Method of Deep Democracy omvat een set krachtige tools waarmee écht goede gesprekken kunnen worden gefaciliteerd.
€ 10,-
31
Tom Rath

Ontdek je sterke punten 2.0

Heb jij de kans om dat wat jij het beste kan, elke dag te doen? De kans bestaat dat je dat niet doet, en daarmee worden natuurlijke talenten jammer genoeg niet benut.
€ 22,99
32
Kees Verhoeven

De democratie crasht

In 'De democratie crasht' waarschuwt oud-Kamerlid Kees Verhoeven ons voor de sluipmoordenaar van onze rechtsstaat: digitalisering.
€ 22,99
33
Hans van der Loo

Psychologische veiligheid

Het best bewaarde geheim om teams vleugels te geven? Psychologische veiligheid. Het zorgt voor een klimaat waarin onderling vertrouwen gekoppeld wordt aan vrijmoedigheid en het verlangen om verschil te maken.
€ 24,50
34
Saskia Lips

Leidinggevenden zijn Contextmakers

In organisaties worden de beste resultaten behaald door samen te werken. Samenwerken op zich hoeven we helemaal niet te leren, het zit al bij ieder van ons in het bloed. Maar waarom helpt Sofie haar collega Robert dan niet? Waarom blijft het stil in de vergadering? Waarom worden de veiligheidsvoorschriften op de bouwwerf stelselmatig genegeerd? Waarom wordt er steeds naar de leidinggevende gelopen om problemen opgelost te krijgen? Wees gerust, het ligt niet aan jouw managementstijl, niet aan je medewerkers, maar aan de context die onze investering in de samenwerking bepaalt. En laat het nu gemakkelijker zijn om aan de context te werken dan aan het gedrag van jouzelf of van je medewerkers. Waarom dit zo is en hoe je dit doet, dat lees je in dit boek.
€ 29,95
€ 24,95
35
Hartger Wassink

Leider zijn in dialoog

In dit boek brengt Hartger Wassink een serie werkvormen bij elkaar, waarin je als leider met je team (en met jezelf) in dialoog kunt gaan.
€ 22,95
36
Jitske Kramer

Deep democracy

'Deep Democracy' is geschreven voor mensen zoals jij, die conflicten willen oplossen, verschillen willen benutten, en vervolgens duurzame besluiten durven te nemen.
€ 31,50
37
Marc Wesselink

Handboek Strategisch OmgevingsManagement 2.0

Strategisch OmgevingsManagement (SOM) is inmiddels volledig ingeburgerd en zelfs een vereiste methode bij vele complexe projecten waarbij de belangen van meerdere stakholders spelen.
€ 45,95
38
Bas Kodden

The Devil Inside

De scheidslijn tussen succes en ellende is dun als je jouw devil inside niet onder ogen komt.
€ 25,95
39
Hanneke Moonen

HOE-boek voor strategische personeelsplanning

Dit boek is een praktische en handzame handleiding boordevol tips en werkvormen voor het opzetten, begeleiden en borgen van strategische personeelsplanning in een organisatie.
€ 33,99
40
Peter Block

Feilloos adviseren - 3e herziene editie

Sinds 1986 het standaardwerk voor adviseurs. Met dit praktische boek kunt u elk stadium van het adviesproces aan en bevordert u de implementatie van uw aanbevelingen.
€ 52,50
41
Roel Grit

Wetenschap is geen mening

Onze stikstofcrisis is een luxeprobleem. Onze energiecrisis is een wereldprobleem. En de klimaatcrisis dreigt een ramp te worden voor de leefbaarheid in de wereld.
€ 26,95
42
Daniël E. Brouwer

Hét handboek voor de functioneel beheerder

Dit boek is een heldere en praktische handleiding die de functioneel beheerder helpt bij de uitvoering van zijn of haar dagelijkse werkzaamheden.
€ 29,99
43
Joost Kampen

Destructief leiderschap

Het eerste Nederlandstalige overzichtswerk van de theorie en praktijk van destructief leiderschap als grondoorzaak van grensoverschrijdend gedrag en wanprestaties.
€ 37,50
44
Rick Pastoor

GRIP - Het geheim van slim werken

Sommige mensen lijken altijd grip op de zaak te hebben. Een van hen is Blendle-man Rick Pastoor. In dit boek deelt hij zijn razendslimme werkmethode GRIP, die hij door de jaren heen ontwikkelde.
€ 18,99
45
Jan Wijnand Hoek

Kennismaken met Lean

Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.
€ 24,95
46
Patrick Lencioni

De 5 frustraties van teamwork

De kern van samenwerking in teams wordt in dit boek aan de hand van een parabel blootgelegd. Dit verhaal laat zien hoe hindernissen ontstaan en hoe u ze achter u kunt laten.
€ 20,-
47
Richard van Kray

Sales vanuit je Hart

Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait.
€ 20,-
48
Willem van der Does

Zo ben ik nu eenmaal (herziene druk)

Willem van der Does geeft een kijkje in de keuken van klinisch psychologen en geeft een rake schets van de soms tragische, soms hilarische aspecten van de menselijke persoonlijkheid.
€ 17,50
49
Pacelle van Goethem

Macht aan de aardige mens

In 'Macht aan de aardige mens' van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen.
€ 12,99
50
Bert Hedeman

Projectmanagement op basis van ICB versie 4 - IPMA B, IPMA C, IPMA-D , IPMA PMO

Dit handboek ‘Projectmanagement op basis van ICB versie 4’ vervangt het zo succesvolle handboek ‘Projectmanagement op basis van NCB versie 3’.
€ 80,61
51
Kenneth Blanchard

Gung Ho!

Ook uw bedrijf heeft baat bij de principes van Gung Ho. Het boek is geschreven voor elke manager die weet dat de inzet van zijn mensen onbetaalbaar is.
€ 20,-
52
Ben van der Hilst

Teamgericht organiseren in het basisonderwijs

Dit boek biedt schoolleiders en leraren een heldere handleiding om de teamgecentreerde arbeidsorganisatie (TAO) stap voor stap in hun school in te voeren.
€ 19,95
53
Wouter Scheepens

Tijd voor transitie

Onze maatschappij en economie zijn hard toe aan nieuwe oplossingen om de wereld beter te maken. Niet morgen, maar vandaag al. Daarvoor is het nodig dat we buiten de gebaande paden in management en organisaties leren werken en denken.
€ 34,50
54
Marco Scheele

Accountable Leiderschap

Accountable Leiderschap biedt de mogelijkheid, om binnen de bedrijfskundige context, moeiteloos om te gaan met de veranderende realiteit.
€ 29,99
55
Maarten Brand

Het grote stageboek voor werkgevers

Je zoekt een stagiaire, maar waar vind je die? En hoe voorkom je dat de begeleiding een dagtaak wordt? Dit boek geeft de antwoorden op alle vragen over stages en stagiaires.
€ 29,50
56
Astrid Groenewegen

De kunst van gedrag ontwerpen

Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren.
€ 37,50
57
Joey Gonesh

Innovatie de baas

Raak je ook zo geïnspireerd van creatieve alleskunners? Zou je willen innoveren als Elon Musk, ontwerpen als Daan Roosegaarde en impact maken als Greta Thunberg?
€ 22,50
58
Graham Allcott

Zo word je een ProductiviteitsNinja

In 'Zo word je een ProductiviteitsNinja' laat Graham Allcott je zien hoe je met technieken als meedogenloosheid, zelfbewustheid, camouflage en behendigheid jouw eigen ninjastijl ontwikkelt.
€ 22,99
59
Arend Ardon

Break the Cycle!

Most modern managers know much of what there is to know about change management. Still, things often go wrong in practice.
€ 20,95
60
Marc van Eck

Businessplan op 1 A4

De methodiek in dit boek heet OGSM: Objective, Goals, Strategies, Measures. Het is een plan op 1 A4 (ja je leest het goed: één A4) dat leidt van visie naar actie.
€ 14,99
61
Marjolein ten Hoonte

Kunnen we het even over werk hebben?

Arbeidsmarktdeskundige Marjolein ten Hoonte laat zien hoe ons denken over werk en de arbeidsmarkt oplossingen in de weg staat.
€ 17,50
62
Ard Pieter de Man

Einde van strategie !?

Is het nog mogelijk een strategie te ontwikkelen in een onvoorspelbare wereld? Naarmate de bedrijfsomgeving turbulenter wordt, lijkt het nut van strategische plannen af te nemen.
€ 24,95
63
Gusta Timmermans

Handboek Recruitment & Employer Branding

Gusta Timmermans leert je werken met haar Total Talent Acquisition Model. Dit integrale model bestrijkt alle facetten van het vakgebied.
€ 31,50
64
Jos Burgers

Eén fan per dag

Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.
€ 20,95
65
Martine Veeger

Superkrachten - Creëer eigenaarschap en laat je organisatie werken

In 'Superkrachten' laat Martine Veeger zien hoe je meer uit je organisatie haalt door je energie anders in te zetten.
€ 28,99
€ 23,19
66
Jim Collins

Good to Great

Built to Last, the defining management study of the nineties, showed how great companies triumph over time and how long-term sustained performance can be engineered into the DNA of an enterprise from the verybeginning.
€ 49,75
67
Jim Collins

Built to Last

Het blijkt dat werkelijk visionaire ondernemingen zijn opgericht door mensen die in plaats van steeds de tijd te vertellen, een klok bouwden, die de tijd zou blijven aangeven als zij er niet meer zouden zijn. Zij richtten zich op de organisatie zelf, in plaats van de producten. Uit het onderzoek dat is verricht door Collins en Parras komt naar voren dat ondernemingen die zich richten op de organisatie zelf, vele malen succesvoller zijn. Hun boek bevat lessen voor ondernemingen die rotsen in de branding willen zijn.
€ 35,25
68
Joris Luyendijk

De zeven vinkjes

In De zeven vinkjes probeert Joris Luyendijk te begrijpen wat zijn sociaal onkwetsbare uitgangspositie heeft gedaan met zijn zelf-, mens- en maatschappijbeeld.
€ 21,99
69
Stephen Covey

De zeven eigenschappen van effectief leiderschap

Verbeter de kwaliteit van uw werkende leven, privé-leven én gezinsleven. Covey heeft met zijn zeven eigenschappen een miljoenenpubliek bereikt.
€ 27,50
70
Frank Weijers

Conflict & polarisatie

Conflict is er altijd. Omdat we van elkaar verschillen, en daardoor verschillend – conflicterend – naar dezelfde werkelijkheid kijken.
€ 12,-
71
Hans van der Loo

Teaming: de nieuwe realiteit van samenwerken

Dit boek is een must-read voor iedereen die wil weten hoe je dynamische teams kunt laten uitgroeien tot bouwsteen van organisatorisch succes.
€ 42,95
72
Maaike Thiecke

Cultuurdingetje hè

'Cultuurdingetje, hè' toont waarom cultuur zo hardnekkig is en heel weinig te maken heeft met al die excellente, betrokken en competente mensen die je in huis hebt.
€ 29,99
73
Rik Marselis

Quality for DevOps teams

To continuously deliver IT systems at speed with a focus on business value, DevOps teams integrate quality engineering in their way of working.
€ 15,-
74
Jan Kuipers

De kleine Covey

De zeven eigenschappen is al 25 jaar een klassieker. Het is het perfecte boek voor mensen die meer sturing aan hun leven willen geven.
€ 12,99
75
Luk Dewulf

Talentenkaartjes volwassenen (nieuwe editie)

Met deze kaartenset kun je meteen aan de slag bij het ontdekken van je eigen talenten, die van je team of van iedereen in je organisatie.
€ 19,99
76
Jan Wijnand Hoek

Lean Productie Systeem

Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren.
€ 36,95
77
Kees van Alphen

Financieel management

Als ondernemer of manager van een kleine of middelgrote onderneming richt je je het liefst op je eigen vakgebied, of houd je je bezig met commercie.
€ 29,95
78
John Bicheno

The Lean Toolbox

Dit standaardwerk bevat alle informatie die u nodig hebt om met succes aan de slag te gaan met LEAN.
€ 20,96
79
Rini van Solingen

Agile

In Agile deelt agile-expert Rini van Solingen zijn kennis en ervaring en schijnt hij zijn licht op een aantal veelgemaakte fouten en misvattingen.
€ 35,50
80
Mirjam Hegger

Succesvol podcasten voor ondernemers

In dit boek van podcast-expert Mirjam Hegger ontdek je hoe je in 4 simpele stappen je eigen succesvolle podcast (her)start, waarmee je meer klanten bereikt die zitten te springen om jouw informatie en inspiratie.
€ 21,99
81
Aaltje Vincent

Solliciteren naar werkgeluk

In haar nieuwe boek richt Aaltje Vincent, een van de grootste specialisten op het gebied van solliciteren, zich op het vinden van werkgeluk.
€ 20,99
82
Marijke Spanjersberg

Tussentaal

Onze taal wordt meer en meer binnenkant-taal. We praten over wat er zich in onszelf en in de ander afspeelt en kunnen daarbij putten uit een rijke woordenschat.
€ 27,50
83
Bert Hedeman

Projectmanagement op basis van PRINCE2 6de Editie

De inhoud van dit boek is afgestemd op PRINCE2® 6de Editie. Dat wil zeggen dat de beschrijving van de processen en thema’s is gebaseerd op deze methode, alsmede de terminologie.
€ 38,10
84
Kirsten de Roo

Personeelstekort begint bij jezelf

Kun je geen nieuwe collega’s vinden of vertrekken ze eerder dan je lief is? Dan is het tijd om het anders aan te pakken.
€ 24,50
85
Elke Wiss

Socrates op sneakers

Met Socrates op sneakers tackelt praktisch filosoof Elke Wiss de kunst van een goed gesprek.
€ 20,99
86
Nico van Duijn

Nextens - BTW Almanak 2023 - Deel 1

€ 178,-
87
Arend Ardon

Doorbreek de cirkel!

Wat gebeurt er écht terwijl we praten over verandering? Ardon laat zien hoe managers onbewust verandering blokkeren en biedt doe-het-zelfinterventies om dit te doorbreken.
€ 23,99
88
Woody van Olffen

Engage! - Reisgids voor veranderavonturen

Dat organisatieverandering een doelgericht en georganiseerd proces is, is een ouderwetse gedachte.
€ 29,99
89
Toine Al

HR-analytics: Waarde creëren met datagedreven HR-beleid

Hoe HR-analytics stap voor stap kan worden toegepast bij het bepalen, uitvoeren en monitoren van HR-interventies, -beleid en -strategie. Hoe je waarde creëert voor de organisatie met behulp van HR-analytics.
€ 55,05
90
Tabo Goudswaard

Maakkracht

In 'Maakkracht' tonen Tabo Goudswaard en Jetske van Oosten hoe iedereen in vijf stappen problemen kan aanpakken als een maker en de aanzet kan geven tot echte, blijvende verandering.
€ 24,99
91
Jo Bos

PMC Compact

Vele malen kwam het verzoek om de belangrijkste principes en werkvormen van de methode Projectmatig Creeëren in een compacte uitgave samen te brengen.
€ 19,50
92
Jaap Peters

Het Rijnland-boekje

Dat de oude manier van organiseren niet meer afdoende is, weten we inmiddels. De kritiek op dit Angelsaksische systeem haalt vrijwel dagelijks de voorpagina’s.
€ 9,99
93
Meriam Slijkerman

De kunst van high end ondernemen

Doorgroeien met je bedrijf naar hoog niveau - Kiezen voor de beste klanten tegen de beste prijzen. Heel goed verdienen in minimale tijd. Werken onder je eigen voorwaarden vanuit rust en kwaliteit. Bouw in 7 stappen jouw eigen high end groeistrategie. Een boek vol high end kennis en tools direct toepasbaar voor de praktijk.
€ 26,99
94
Jeroen van der Veer

Van A naar B - Lessen in leiderschap

Tweeënveertig jaar was Jeroen van der Veer werkzaam bij de Koninklijke Shell, waarvan ruim vijf jaar als CEO. In die lange periode leerde hij ontelbare lessen over leiderschap.
€ 25,99
95
Kim Spinder

Het kleine innovatieboek

'Het kleine innovatieboek' is geen stappenplan of blauwdruk; het is als een kompas dat richting geeft, maar waarbij je zelf je koers bepaalt.
€ 20,-
96
Pieter Diehl

RI&E in de praktijk

De serie 'De preventiemedewerker aan het werk' verschaft de preventiemedewerker alle praktische informatie die hij nodig heeft om deze taak goed uit te kunnen voeren. In dit deel staat risico-inventarisatie en evaluatie (RI&E) centraal. De preventiemedewerker krijgt veel praktische informatie over de wijze waarop een RI&E opgezet kan worden, de plannen die daarbij een rol spelen en de middelen die noodzakelijk zijn. Met dit boekje in de hand kan de preventiemedewerker de situatie in de eigen organisatie beoordelen en adviezen geven over opzet of verbetering van de RI&E.
€ 41,50
97
Ten Gevers

Beter in projectmatig werken

'Beter in projectmatig werken' helpt je om je inzicht in en vaardigheden met projectmatig werken te vergroten.
€ 26,50
98
John Fahy

Foundations of Marketing

Have you wondered how marketers use data and technology to capture relevant information on their target audience? Or how marketers in today’s world deal with questions around sustainability, climate change and planned product obsolescence? In its 7th edition, Foundations of Marketing aims to answer these pressing questions. This leading textbook is packed with contemporary examples and case studies that highlight the real-world applications of marketing concepts. Discover: • The growing importance of social marketing • How organisations are leveraging consumer data to make decisions and drive customer retention and conversion levels • The role of brand communities, peer-to-peer marketing and social influencers • Both a Managerial and Consumer approach to marketing Key features: • Marketing Spotlights highlight the marketing innovations of brands such as Zoom, Rent the Runway, John Lewis and Patagonia. • Marketing in Action boxes offer modern examples of real marketing campaigns in the UK, Denmark, The Netherlands and internationally. • Critical Marketing Perspective boxes encourage students to critically reflect on ethical debates and stimulate student discussion and analysis about socially responsible practices. • End of Chapter Case Studies covering Starbucks, Patek Philipe, Spotify and Depop provides students with an in-depth analysis of companies’ marketing strategies. Each case study has dedicated questions to encourage critical thinking. • Connect® resources such as updated Testbank and Quiz questions, Application Based Activities and assignable Case Studies with associated multiple-choice questions. <b>John Fahy</b> is Professor of Marketing at the University of Limerick, Ireland <b>David Jobber</b> is Professor of Marketing at the University of Bradford School of Management, UK
€ 75,19
99
Ad de Jongh

Handboek EMDR

Mensen die worden geconfronteerd met afschuwelijke gebeurtenissen kunnen daar blijvende klachten aan overhouden, zoals angstige dromen, schrikachtigheid, voortdurende angst of nervositeit en vermijdingsgedrag. Wanneer de klachten ernstig en blijvend zijn, kan er sprake zijn van een posttraumatische stressstoornis (PTSS). Eye Movement Desensitization and Reprocessing, kortweg EMDR, is een geprotocolleerde behandelmethode voor de gevolgen van verschillende vormen van psychotrauma, waaronder PTSS. EMDR-therapie is kortdurend, patiëntgericht, kent een duidelijke, geprotocolleerde aanpak, en heeft een stevige wetenschappelijke basis. Daarom is EMDR een van de meest toegepaste methoden voor de behandeling van psychisch trauma, en een eerstekeuzebehandeling volgens de meeste internationale behandelrichtlijnen, zoals die van de World Health Organization (WHO). Mensen met klachten als gevolg van een ingrijpende gebeurtenis zijn over het algemeen na enkele zittingen EMDR-therapie weer in staat om de normale dagelijkse bezigheden op te pakken. Het Handboek EMDR is al meer dan 15 jaar hèt Nederlandstalige leerboek voor de clinicus die zich wil bekwamen in de toepassing van EMDR-therapie. Het boek beoogt psychologen, psychiaters en andere erkende specialisten in de GGZ een helder en uitgebreid kader te verschaffen omtrent de wijze waarop EMDR in de dagelijkse praktijk kan worden uitgevoerd. Het gaat uitvoerig in op de indicatiestelling voor EMDR en beschrijft alle stappen van het EMDR-standaardprotocol op gedetailleerde wijze, aangevuld met praktische tips en geïllustreerd met talloze praktijkvoorbeelden. In de loop der jaren is het handboek aangepast en aangevuld op basis van recente wetenschappelijke ontwikkelingen op het gebied van traumabehandeling in het algemeen, en EMDR-therapie in het bijzonder. Er is de afgelopen jaren ook veel veranderd in het EMDR-standaardprotocol en de wijze waarop EMDR wordt uitgevoerd. Die kennis is in deze nieuwe, zevende editie van het Handboek EMDR verwerkt. Prof. dr. A. de Jongh, gz-psycholoog, is als bijzonder hoogleraar angst- en gedragsstoornissen verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Daarnaastis hij honorary professor aan de Salford University in Manchester, de University of Worcester, en Queen’s University in Belfast. Ook maakt hij deel uit van de directieraad van de ptss-kliniek psytrec. Hij houdt zich onder andere bezig met onderzoek naar de mogelijkheid van evidence-based behandeling van de gevolgen van traumatische gebeurtenissen bij diverse groepen patiënten, waaronder patiënten met ernstige psychiatrische aandoeningen. Hij is (co-)auteur van ruim 300 publicaties over psychologische onderwerpen, waaronder zes boeken, en verzorgt diverse cursussen op dit terrein in binnen- en buitenland. Drs. E. ten Broeke, is klinisch psycholoog en psychotherapeut. Hij is vrijgevestigd cognitief gedragstherapeut te Bathmen. Hij is sinds 25 jaar als opleider/supervisor betrokken bij verscheidene opleidingstrajecten, onder andere op het gebied van de cognitieve gedragstherapie en emdr. Hij is (co-)auteur van circa 150 publicaties en een zevental boeken over emdr en cognitieve gedragstherapie. Hij heeft zich gespecialiseerd in de behandeling van complexe (traumagerelateerde) angststoornissen.
€ 39,95
100
Eline Janssen

De kracht van het piramideprincipe

'Ik word gek van al die informatie!' Mensen raken overspoeld door de enorme hoeveelheid tekst die elke dag op hen afkomt.
€ 29,95

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden