Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

We are All Weird

The Rise of Tribes and the End of Normal

Paperback Engels 2015 1e druk 9780241209011
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

In We Are All Weird, Seth Godin throws conformity's rules out the window and explains that marketers must offer people more choices and interests, giving them more authority to operate in ways that reflect their own unique values. By enabling choice we allow people to survive and thrive.

World of Warcrafters, LARPers, Settlers of Catan? Weird. Beliebers, Swifties, Directioners? Weirder. Paleos, vegans, carb loaders, ovolactovegetarians? Definitely weird.

Face it. We're all weird. So why are companies still trying to build products for the masses? Why are we still acting like the masses even exist? Weird is the new normal.

And only companies that figure that out have any chance of survival. In this book, Seth Godin shows you how.

"Read this book slowly and read it again, for the lessons are rich and wise." - Jacqueline Novogratz, founder, Acumen

Specificaties

ISBN13:9780241209011
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:112
Uitgever:Penguin
Druk:1
Verschijningsdatum:24-9-2015
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Seth Godin

Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.

Andere boeken door Seth Godin

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        We are All Weird