Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 27% korting
,

Machine, Platform, Crowd – Harnessing Our Digital Future

Gebonden Engels 2017 1e druk 9780393254297
Nog slechts 4 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, woensdag in huis
34,16
16,95
VOORDEEL - 27% korting

Samenvatting

We live in strange times. A machine plays the strategy game Go better than any human; upstarts like Apple and Google destroy industry stalwarts such as Nokia; ideas from the crowd are repeatedly more innovative than corporate research labs.

MIT's Andrew McAfee and Erik Brynjolfsson know what it takes to master this digital-powered shift: we must rethink the integration of minds and machines, of products and platforms, and of the core and the crowd. In all three cases, the balance now favors the second element of the pair, with massive implications for how we run our companies and live our lives.

In the tradition of agenda-setting classics like Clay Christensen's The Innovator's Dilemma, McAfee and Brynjolfsson deliver both a penetrating analysis of a new world and a toolkit for thriving in it. For startups and established businesses, or for anyone interested in what the future holds, Machine, Platform, Crowd is essential reading.

Specificaties

ISBN13:9780393254297
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:416
Druk:1
Verschijningsdatum:27-6-2017
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Machine, Platform, Crowd - Essentieel leesvoer
Jeroen Ansink | 2 oktober 2017
Kunnen computers creatief zijn? Worden mensen overbodig? Machine, platform, crowd is essentieel leesvoer voor iedereen die zich een beeld wil vormen van de historische transformaties die ons te wachten staan.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Interviews en artikelen (1)

interview
Andrew McAfee: ‘Managen zal altijd mensenwerk blijven’
Jeroen Ansink 8 november 2017 Zelflerende computers, winner-take-all platforms, en de opkomst van de crowd. Onze economie wordt momenteel van alle kanten opgeschud, zeggen MIT-onderzoekers Andrew McAfee en Erik Brynjolfsson in Machine, Platform, Crowd - Harnassing Our Digital Future. Het is aan managers om een balans te vinden tussen mens en machine. ‘CEO's zullen hun besluitvormingsproces gedeeltelijk moeten uitbesteden aan robots.’

Over Andrew McAfee

Andrew McAfee (bachelor’s in mechanical engineering en master's in management van MIT, promotie aan Harvard Business School) slaat al meer dan een decennium een brug tussen wetenschap en het grote publiek. Zo muntte hij in 2006 de term Enterprise 2.0 om een nieuwe generatie ondernemingen aan te duiden die sociale platformen als Facebook en Twitter in hun ondernemingsmodel integreerden. Als opinieleider brak hij door met Race against the Machine, dat hij 2012 samen met Erik Brynjolfsson in eigen beheer uitgaf. De samenwerking met zijn MIT-collega was zo succesvol dat het duo nog twee boeken schreef: Het tweede machinetijdperk (2014) en Platform, Machine, Crowd (2017).

Andere boeken door Andrew McAfee

Over Erik Brynjolfsson

Erik Brynjolfsson is gespecialiseerd in economie en technologe. Hij is verbonden aan het prestigieuze MIT.

Andere boeken door Erik Brynjolfsson

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Machine, Platform, Crowd – Harnessing Our Digital Future