
Lees verder
Stefan Heusinkveld is als hoofddocent verbonden aan de vakgroep management en organisatie van de Vrije Universiteit en doet onderzoek naar de aantrekkingskracht van goeroes en hun ideeën.
Meer over Stefan HeusinkveldWij weten relatief weinig over de manier waarop kennis-gebaseerde innovaties ontwikkelen binnen adviesbureaus en hoe deze nieuwe ideeen in de praktijk worden vormgegeven. Dit boek biedt inzicht en behandelt vragen zoals: hoe achterhalen adviesbureaus de wensen van de hedendaagse markt? Hoe ontstaan nieuwe ideeën binnen adviesbureaus? En welke rol spelen deze nieuwe ideeën binnen de bureaus?
managementideeën consultancy management productlevenscyclus managementgoeroes organisatie commodification zelfsturende teams co-creatie business process re-engineering balanced scorecard verandermanagement economie 7s-model total quality management swot-analyse bcg-matrix customer relationship management evolutionair proces strategie onderzoek innovatie bedrijfsleven reorganisatie hype cycle outsourcing commercialisering wetenschappelijk onderzoek marktwerking organisatiekunde managementtrends trendgevoeligheid overtuigingskracht diffusie van innovaties bedrijfsprocessen organisatieverandering managementliteratuur kenniseconomie bedrijfskunde