Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Transformational Sales

Making a Difference with Strategic Customers

Gebonden Engels 2015 1e druk 9783319206059
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

​Inspired by a new, transformative era in human and business relations, this book provides a unique perspective on the business transformation that results from the collaboration between suppliers and their strategic customers. It is all about guiding organizational change and business transformation, starting with sales itself. Companies choosing this approach can make a significant and meaningful difference with strategic customers, moving beyond the competition. By challenging existing business assumptions and creating new perspectives on the marketplace, organizations can increase value across traditional company borders, making the (business) world a better place in the process. Both thought-provoking and practical, this management book integrates academic insights, real life examples and best practices of business transformation. It is a must-read for business leaders aiming to make a difference.

"Integrating with your strategic customers beyond a transactional sales relationship is key for shaping new markets, developing your brand, and leveraging your strategic relationships. If sales and profitability with strategic accounts are to grow beyond the average, a change in mindset from seeing sales as an “outside” to an “inside” job is required to truly create a win-win relationship. Kotler/Dingena/Pfoertsch’s “Transformational Sales” provides hands-on insights and tools needed for companies who truly want to achieve this transformation."
Marc Hantscher, CEO and President Asia-Pacific, BSH Home Appliances Pte. Ltd. Singapore

"The more profoundly and systematically B2B companies familiarize themselves with and accommodate their customers’ functional, emotional and strategic needs, the more powerful they are on the market. Top brands are professionally and passionately tuned in to their customers. Sales, Project Management, Marketing, R&D, Production and Purchasing work in concert to drive customer success, always with an eye to the future. This book presents illustrative cases, highlighting how champions have scaled up their business."
Achim Kuehn, CMO Herrenknecht AG, Schwanau, Germany

Specificaties

ISBN13:9783319206059
Trefwoorden:sales
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:185
Uitgever:Springer
Druk:1
Verschijningsdatum:3-9-2015
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
Transformational Sales - Making a Difference with Strategic Customers
Robert Buisman | 28 juni 2016
Transformational Sales - Making a Difference with Strategic Customers, is een boek over klantwaardemanagement en innovatie. Volgens de tekst op de achterflap een uniek perspectief in een tijdperk van grote veranderingen. Een leidraad voor het transformeren van je business naar een nieuw niveau.
Lees verder

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Over Marian Dingena

Marian Dingena is oprichter van MPCN Action Learning en Business Coaching en als academisch directeur verantwoordelijk voor het Strategisch Accountmanagementprogramma van Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam. Bij RSM verzorgt zij daarnaast executive education maatwerkprogramma’s en treedt zij op in het Sales Leaderschip Diploma programma.

Andere boeken door Marian Dingena

Inhoudsopgave

Introduction

- Driving Change with Strategic Customers
- Setting the Joint Transformation Agenda
- Guiding Customer Business Transformation
- Enabling Internal Transformation
- Undertaking the Transformative Journey

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Transformational Sales