Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 42% korting
,

Verboden voor klanten, wij houden van fans

Beleving Betekenis Bevlogenheid

Paperback Nederlands 2018 9789043032056
10
Voormalig top 10Totaal 70 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Nog slechts 3 exemplaren! Op=Op!
Op voorraad | Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis
25,65
14,95
VOORDEEL - 42% korting

Samenvatting

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid. Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Specificaties

ISBN13:9789043032056
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:198
Druk:4
Verschijningsdatum:1-3-2014
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (4)

Verboden voor klanten, wij houden van fans
Sjors van Leeuwen | 8 april 2015
In het boek 'Verboden voor klanten, wij houden van fans' schrijven Jessica van Wingerden en Wim Schuurmans dat het veel leuker en slimmer is om fans te hebben in plaats van gewone klanten. Fans zijn loyaler, minder prijsgevoelig en bevelen je aan bij anderen. Maar hoe krijg je meer fans? Het boek licht een tipje van de sluier op.
Lees verder
In Focus: Verboden voor klanten, wij houden van fans
Justin van Lopik | 30 september 2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans’ ontdek je hoe jij waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Maar wat vinden de lezers ervan?
Lees verder
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Wendy Reijnhoudt | 19 augustus 2014
Een bedrijf starten en vooral veel geld willen verdienen is geen succesvolle motivatie meer tegenwoordig. Klanten zien als noodzakelijk kwaad evenmin. De graaicultuur is verleden tijd. En veel bedrijven maken de stap in het nieuwe tijdperk van waarde creëren. Niet voor eigen gewin, maar voor de klant, de werknemers en de wereld. Door deze toegevoegde waarde veranderen klanten in fans. Van Wingeren en Schuurmans geloven namelijk dat organisaties en merken met fans zich onderscheiden door Beleving, Betekenis en Bevlogenheid.
Lees verder
Verboden voor klanten, wij houden van fans
Yousri Mandour | 11 augustus 2014
Merken en organisaties die fans hebben, onderscheiden zich door Beleving, Betekenis en Bevlogenheid. Niet één, maar alle drie de B’s maken samen het verschil. Met het leveren van kwalitatief goede producten of diensten gaat u het anno 2014 niet langer redden.
Lees verder

Lezersrecensies

4.3 van de 5
12 stemmen
7
3
1
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

nieuws
Never change a winning title
Pierre Spaninks 15 september 2014 Pierre Spaninks blogt over zijn ervaringen als jurylid van het Managementboek van het Jaar. Zijn collega’s kunnen en mogen het allemaal heel anders beleven. Graag zelfs, want het proces is gebaat bij een levendige discussie.

Over Jessica van Wingerden

Jessica van Wingerden MBA MCC is Directeur Research bij Schouten & Nelissen en als onderzoeker verbonden aan de vakgroep Arbeids- en Organisatie Psychologie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Jessica heeft Sociologie, Bedrijfskunde en Veranderkunde gestudeerd en is gepromoveerd in de arbeids- en organisatiepsychologie op het vraagstuk hoe interventies in organisaties eigen regie, bevlogenheid en prestaties van medewerkers kunnen stimuleren. Zij heeft zich de afgelopen 15 jaar binnen profit en non-profit organisaties bezig gehouden met vraagstukken rondom medewerker- en organisatieontwikkeling, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en prestaties.

Andere boeken door Jessica van Wingerden

Over Wim Schuurmans

Wim Schuurmans (1968) is ondernemer (Online Academie B.V. en Experientis B.V.) en daarnaast auteur en spreker. Na verschillende (management)functies bij diverse organisaties startte hij in 2001 zijn eigen onderneming om medewerkers en klanten te motiveren, inspireren en zichzelf te ontwikkelen. Wim gelooft dat talentontwikkeling leidt tot betere prestaties, minder verzuim, bevlogen medewerkers en daarmee tot succesvollere organisaties! Ontwikkeling van medewerkers en het creëren van loyale klanten staan centraal bij zijn bedrijfsactiviteiten. Dat deze succesvol zijn blijkt door de 5 FD Gazellen Awards die hij inmiddels in ontvangst heeft mogen nemen. Wim Schuurmans is te boeken als spreker via Assemblee Speakers, www.assembleespeakers.com

Andere boeken door Wim Schuurmans

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Beleving
1.1 Inleiding
1.2 Waar doe je in?
1.3 Wow-momenten
1.4 Passie delen
1.5 Gastvrijheid
1.6 Anders ondernemen
1.7 Oog voor details

2. Betekenis
2.1 Inleiding
2.2 Van grondstof naar betekenis
2.3 Er toe doen voor de ander
2.4 Waarde toevoegen
2.5 Langetermijndenken en -handelen
2.6 Verbinden en ontmoeten
2.7 Anders groeien

3. Bevlogenheid
3.1 Inleiding
3.2 Bevlogenheid, wat en waarom?
3.3 Hoe het werkt
3.4 De batterij opladen
3.5 Een klimaat voor bevlogenheid
3.6 Wat ons beweegt
3.7 Waar we bevlogen van worden

4. De 3 B’s verbinden
4.1 Inleiding
4.2 Het hogere doel centraal stellen
4.3 Leiden voor de klant
4.4 Voorbeeldgedrag
4.5 Ruimte geven aan professionals
4.6 Samenwerkers
4.7 Terug naar de basis

5. Fans
5.1 Inleiding
5.2 Waarom fans?
5.3 Persoonlijke aandacht
5.4 Verwachtingen overtreffen
5.5 Gezien worden
5.6 Focus op mensen
5.7 De kracht van eenvoud

Over de geïnterviewden
Over de auteurs
Dankwoord
Literatuurlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Verboden voor klanten, wij houden van fans