Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

De (on)zin van het (on)bewuste

Waarom kwalitatief onderzoek de toekomst heeft

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789059725966
Direct te downloaden

Samenvatting

Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken.

Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd.
De (on)zin van het (on)bewuste is het resultaat van dit onderzoek. De bevindingen in deze publicatie zijn even verrassend als verhelderend. Onmisbaar voor iedereen die zich in de praktijk bezighoudt met consumentengedrag.

Specificaties

ISBN13:9789059725966
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:4
Druk:1
Verschijningsdatum:21-12-2011
Hoofdrubriek:Psychologie
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Waldo Swijnenburg

Waldo Swijnenburg is psycholoog en socioloog en Managing Partner van MARE Research.

Andere boeken door Waldo Swijnenburg

Over Liesbeth Gerritsen

Dr. Liesbeth Gerritsen is psycholoog en werkzaam bij MARE Research als Research Director.

Andere boeken door Liesbeth Gerritsen

Over Jesse Derkx

Jesse Derkx is afgestudeerd in Reclame, Marketing en Communicatie en werkt momenteel als freelance schrijver.

Andere boeken door Jesse Derkx

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De (on)zin van het (on)bewuste