Karen Romme (1965) werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Meer over de auteursHandboek Is ondernemen iets voor jou?
Paperback Nederlands 2016 1e druk 9789079826193Samenvatting
Onze arbeidsmarkt verandert. Er zijn steeds minder vaste banen en steeds meer klussen voor zelfstandig ondernemers. Naast het beheersen van een vak, is het daarom voor steeds meer mensen belangrijk iets te weten over ondernemerschap. Zeker voor jongeren!
Wil jij na je opleiding als zzp'er aan de slag? Denk je dat je als zzp'er aan de slag moet? Of droom je van een eigen zaak met personeel? Dit handboek helpt je een beeld te vormen van wat er allemaal komt kijken bij het beginnen van een eigen bedrijf.
Karen Romme (1965) werd in 1991 als 25-jarige ondernemer. Ze specialiseert zich sinds 1998 in het ondernemerschap zelf. Ze schreef veertien boeken en is al jaren een van de meest gelezen auteurs door ondernemers en mensen die dat willen worden. Ze is vooral bekend van haar bestsellers over Calimeromarketing, de praktische marketingmethode voor kleine ondernemers en zzp'ers.
Karel Wijne (1966) werd in 2001 als 35-jarige voor de eerste keer ondernemer. Hij ontwikkelde zich tot expert op het gebied van ondernemerschap in het onderwijs en initieerde het mbo certificaat ondernemerschap, dat diende als inspiratie voor de keuzedelen ondernemerschap in het mbo.
Is ondernemen iets voor jou? is een speciaal voor het mbo en hbo ontwikkelde lesmethode die jongeren meeneemt in de wereld van de hedendaagse ondernemer. Naast dit handboek bestaat de lesmethode uit digitaal lesmateriaal, dat docenten in staat stelt met weinig voorbereidingstijd informatieve en inspirerende lessen ondernemerschap te geven. Meer informatie over al het lesmateriaal is te vinden op www.isondernemenietsvoorjou.nl.
Specificaties
Lezersrecensies
Over Karel Wijne
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan