
Lees verder
Bart Schouten is zelfstandig organisatieadviseur en facilitator van innovatie en verandering.
Meer over Bart SchoutenGenomineerd PIM Marketing Literatuur Prijs 2019
Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie … Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het om het onderliggende probleem boven tafel te krijgen. Waar ligt het nou precies aan? Waarom werkt iets niet?
Met dit boek leg je in no time de vinger op de zere plek. Bart Schouten ontwikkelde het verbluffend eenvoudige en doeltreffende waardevolle eenvoud-model. Een model waarmee je de mate van toegankelijkheid en waarde van producten, diensten of processen direct in kaart kunt brengen. Is iets te ingewikkeld of onvoldoende waardevol voor de klant? Dan is het per definitie niet succesvol. De gecombineerde kracht van waardevolle eenvoud: dáár moet je naar op zoek. Om nieuwe inzichten vervolgens direct in praktijk te brengen, via een logisch stappenplan. Zó maak je van (ontevreden) gebruikers toegewijde fans!
- Een krachtig model waarmee je succesvol kunt innoveren, maar ook bestaande producten, diensten of processen kunt beoordelen en verbeteren.
- Universeel karakter maakt het voor een brede doelgroep en op elk niveau bruikbaar.
- Fraai vormgegeven en toegankelijk boek, geheel volgens de principes van waardevolle eenvoud.
- Inclusief praktische tools, zoals de gratis te gebruiken mobiele indicatietest, waarmee je binnen enkele minuten zelf een product, dienst of proces kunt beoordelen.
waardevolle eenvoud innovatie kwadrantenmodel gebruikerservaring klantwaarde productontwerp procesverbetering dienstverlening gebruikersgerichtheid klanttevredenheid vereenvoudiging gebruiksgemak ontwerpproces toegankelijkheid klantgericht denken innovatiemanagement productverbetering procesontwerp klantgerichtheid gebruikerstesten procesbeheersing brainstormmethoden iteratief proces belangen management servicedesign gebruikersonderzoek werkvormen concurrentievoordeel klantbinding gebruikersflow kwaliteitsverbetering implementatiestrategieën ontwerpprincipes mentale modellen legacy systemen validatie cognitieve belasting indicatietest prioritering
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books