Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De kracht van passie

voor ondernemen met succes

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2011 1e druk 9789461560780
Voormalig top 100Totaal 51 dagen
Verkooppositie 2249Hoogste positie: 32
Direct te downloaden

Samenvatting

In het nieuwe boek van Paul Moers, 'De kracht van passie', staat het inspireren van mensen centraal. Bedrijven die daar een speciaal zintuig voor hebben ontwikkeld zijn veel succesvoller dan bedrijven die deze bezieling niet op hun medewerkers en het publiek weten over te dragen. Dit soort bedrijven kent over het algemeen een sterke merkpositionering.

De auteur behandelt diverse voorbeeldbedrijven waarbij 'passie', het meenemen van het personeel in de bedrijfsvoering, tot zichtbare successen leidt, denk aan: Jumbo supermarkten, Telegraaf Media Groep, ASN en Artis.

In 'De kracht van passie' wordt een analyse gegeven van de manier waarop deze bedrijven hun werknemers in hun ambitieuze plannen hebben meegenomen. Ook worden er handvatten aangereikt om met de uitkomsten van die analyse aan de slag te gaan. Bedrijven met passie maken het verschil.

Specificaties

ISBN13:9789461560780
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:192
Druk:1
Verschijningsdatum:29-11-2011
Hoofdrubriek:Organisatiekunde
ISSN:

Expertrecensies (2)

recensie
De kracht van passie
Eric van Arendonk | 28 december 2011
'De kracht van passie' is voor mij een open deur. Je ziet het om je heen; passie is aanstekelijk, overtuigend en de energie spat er meestal vanaf. Heerlijk zulke mensen, daar kun je iets mee. Mooi dat Paul Moers daarover een boek geschreven heeft. Juist hij als gepassioneerd marketingman.
Lees verder
recensie
De passie van Paul Moers
Hans van der Klis | 3 november 2011
Marketingadviseur Paul Moers schreef De kracht van passie, een boek over het belang van passie voor bedrijven. De stelling van Moers is dat goed geleide bedrijven hun medewerkers kunnen opzwepen tot bevlogenheid en dus tot betere prestaties. Logisch natuurlijk, omdat het altijd leuker is om te werken in een bedrijf dat het goed doet. Overigens is de auteur een levend bewijs van zijn eigen stelling, want dit boek blinkt vooral uit door de passie van Paul Moers zelf.
Lees verder

Lezersrecensies

3.6 van de 5
11 stemmen
4
3
1
2
1

Interviews en artikelen (2)

interview
Hoe je mensen achter je aan laat lopen
Hans van der Klis 8 november 2011 In zijn nieuwe boek De kracht van passie ontpopt marketingadviseur Paul Moers zich tot een enthousiast motivator: zonder passie geen succes, betoogt hij. Om dat met het hele bedrijf te kunnen uitstralen, moeten leiders de gedrevenheid bij hun medewerkers leren stimuleren. En zo vanzelfsprekend is dat niet. ‘Ik heb echt onthutsende dingen gezien’, vertelt Paul Moers.
nieuws
Paul Moers pleit voor passie
Hans van der Klis 13 oktober 2011 Wanneer je de Amsterdamse dierentuin Artis in je boek opneemt als casestudy heeft dat één groot voordeel, ontdekte marketingadviseur Paul Moers: je hebt meteen de ideale plek om je nieuwe boek, De kracht van passie, te presenteren.

Over Paul Moers

Paul Moers is oprichter van Paul Moers Strategic Marketing Services en associated partner van Boer & Croon . Hij was als senior fellow 5 jaar verbonden aan de Copenhagen Business School. Tevens heeft hij verschillende executive managementposities bekleed waaronder bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Paul Moers publiceert artikelen en schrijft marketingboeken. Hij is bovendien een van de mest geciteerde merkendeskundigen. Daarnaast behoort hij tot de top 100 van beste marketeers in Nederland (Tijdschrift van marketing).

Andere boeken door Paul Moers

Inhoudsopgave

Inleiding

1. De gedrevenheid van mensen
2. Hoe krijg je mensen in een organisatie in beweging
3. Het merk als sturende factor
4. Passie genereert succes
5. Jumbo Supermarkten verleggen de grenzen van het spel
6. Managementboek.nl zet eigen categorie neer
7. De transformatie en het leiderschap van V&D
8. De Grolsch passie en identiteit
9. Artis werkt aan verwondering
10. ASN Bank claimt een eigen domein
11. Epiloog

Literatuur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De kracht van passie