OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
					1
			
Artikelen in het Online Magazine
																	Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
															
							
							
														5 resultaten
						nieuws
							
					Marketing
			
			29 november 2018
				Justin van Lopik
									1-2 minuten leestijd
							Doet marketing ertoe? van Ruud Frambach is verkozen tot het beste marketingboek van 2018. De ‘PIM Marketing Literatuur Prijs’ is dit jaar voor de 16e keer uitgereikt.
		nieuws
							
					Organisatiekunde
			
			11 oktober 2017
				Justin van Lopik
									1-2 minuten leestijd
							Op 9 oktober 2017 is bekend geworden dat The Corporate Startup (Vakmedianet, 2017) van Tendayi Viki, Dan Toma en Esther Gons op de shortlist staat van de CMI Management Book of the Year Award in de categorie Innovatie en ondernemerschap.
		nieuws
							
					Organisatiekunde
			
			17 mei 2017
				Pierre Pieterse
							De beste boeken op het vlak van management en organisatieadvies streden de afgelopen weken om de titel ‘Ooa Boek van het Jaar 2016’. De zevenkoppige vakjury maakte tijdens het Boek & Lentecongres bekend dat het boek Trauma in organisaties van Philippe Bailleur tot winnaar is gekozen. De jury prees het boek omdat het vanuit een heel nieuwe invalshoek aandacht vraagt voor onderwerpen die er nogal eens bekaaid vanaf komen.
		nieuws
							
					Marketing
			
			9 december 2016
				Robert Buisman
									4-6 minuten leestijd
							Vorige week was ik bij de opening van de Jheronimus Academy of Data Sciences in ‘s-Hertogenbosch en nog geen week later zie ik de marketingliteratuurprijs naar een boek over Big Data gaan.
		nieuws
							
					Organisatiekunde
			
			22 april 2016
				Hans van der Klis
									2-3 minuten leestijd
							Tijdens het Managementboekengala op de SS Rottterdam is De Corporate Tribe van Danielle Braun en Jitske Kramer bekroond tot Managementboek van het Jaar 2016. ‘Een boek waar je volgens de jury helemaal ingezogen wordt, en waarvan je zegt als je het aan het einde dichtslaat: ik wil meer', zei juryvoorzitter Mirella Visser.