OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
3 resultaten
recensie
Marketing
21 april 2017
Jan van Baardewijk
3-4 minuten leestijd
Met de titel maakt Bart van den Belt direct helder waar het boek over gaat. De online marketingmachine, een boek voor ZZP-ers. Want waar elke multinational een complete afdeling heeft, hebben ZZP-ers zelf kennis nodig om marketing te bedrijven met een minimaal budget. Precies dat is de doelgroep waar Van den Belt zijn boek voor schrijft.
recensie
recensie
Persoonlijke effectiviteit
9 maart 2016
Jan van Baardewijk
3-4 minuten leestijd
Door media, verkopers en in toenemende mate online, worden heel wat technieken gebruikt om ons te beïnvloeden. Robert Cialdini deed hier uit jaren onderzoek naar en verzamelde talloze voorbeelden over de zes meest gebruikte technieken dat onder andere het boek ‘invloed’ als resultaat had. Het boek ‘De kleine Cialdini’ van Jacqueline de Jong is daar een korte en krachtige samenvatting van. Maar je kunt je afvragen of dit boek bijdraagt aan Cialdini’s oorspronkelijke doel – Mensen wapenen tegen manipulatie.