OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2810094

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    20 resultaten
    recensie
    Marketing
    9 november 2021
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Dat gedragsverandering bij klanten, medewerkers en andere mensen in de praktijk brengen helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, blijkt wel uit het nieuwe boek Nudging & Overtuigen van Reinout van Zandycke en Ciska Wybo. 
    recensie
    Ondernemen
    2 september 2021
    Quintus Hegie
    4-5 minuten leestijd
    Als je bij Het Hypnose Vliegwiel voor Ondernemers van Ricardo Nielsen vermaakt verwacht te worden met een grote hypnose show, dan heb je het helemaal mis. Met dit op het eerste oog wat onopvallende boek beschik je juist over een serieus instrument om als startende ondernemer opvallend veel impact op jezelf en je onderneming te maken. 
    recensie
    Werk en loopbaan
    25 februari 2021
    Quintus Hegie
    recensie
    Communicatie en media
    9 december 2020
    Quintus Hegie
    3-5 minuten leestijd
    Analytical thinkers will get a significant and structured boost in their people skill algorithms with Gilbert Eijkelenboom’s new book “People Skills for Analytical Thinkers”. In a practical, but solidly backed by scientific research evidence, 4 step approach, you’ll get to boost the results from your interaction and communication with other, non-analytical, people.
    recensie
    IT-management / ICT
    18 november 2020
    Quintus Hegie
    4-6 minuten leestijd
    Het boek Programmeren voor kinderen van Carol Vorderman slaagt er mijns inziens in om kinderen (en ouders) op een leuke en interactieve manier kennis te laten maken met de vaardigheid van computerspelletjes maken.
    recensie
    Marketing
    5 oktober 2020
    Quintus Hegie
    4-6 minuten leestijd
    In een tijdperk waarin marketingdata overvloedig beschikbaar is en data dikwijls als een leidende feitelijkheid wordt ingezet, biedt Danny Oosterveer met Databedreven marketing marketeers op een vlotte en overzichtelijke manier de mindset om de teugels van in handen te blijven houden als je wordt overspoeld met data.
    recensie
    Ondernemen
    28 april 2020
    Quintus Hegie
    4-6 minuten leestijd
    Wanneer je als belegger zorgvuldig wilt beginnen met investeren in jonge bedrijven, en tegelijkertijd wilt voorkomen dat je jouw inleg sowieso verliest, dan biedt het boek Succesvol investeren in startups van Jeroen Bertrams je op toegankelijke en vlotte wijze een stappenplan en een scorecard waarmee je in ieder geval nog een kans maakt om daadwerkelijk rendement te behalen met je portefeuille.
    recensie
    IT-management / ICT
    14 januari 2020
    Quintus Hegie
    6-9 minuten leestijd
    The 3rd edition of Ian Millington’s book “AI (Artificial Intelligence) for Games” is to be read for sure by professionals as a handy and complete reference, as well as an proper introduction to creating compelling AI in (video) games that matches the level of well-known commercial games over the past decennia. Millington turns your artificial game characters into a really smart and challenging virtual world.
    recensie
    Marketing
    1 juli 2019
    Quintus Hegie
    7-10 minuten leestijd
    In Krachtige SEO neemt SEO-specialist Frederik Vermeire je mee in hoe je SEO goed kunt inzetten voor de bedrijfswebsite. Vermeire neemt krachtig stelling: het is nog steeds belangrijk om aandacht aan SEO te besteden.
    recensie
    Personeelsmanagement
    13 mei 2019
    Quintus Hegie
    recensie
    Marketing
    13 maart 2019
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Met het boek (De 5 groeidrivers van) Digital Marketing Pinball van Daniël Markus ga je zeker weten binnen 8 uur een nieuwe online marketing topscore behalen.
    recensie
    IT-management / ICT
    7 december 2018
    Quintus Hegie
    2-4 minuten leestijd
    Big Data is voor een aantal mensen nog steeds een mysterieuze, wellicht wat gehypte term. Maar wat Big Data nu precies? En wat kun je er binnen je organisatie mee? Plus de belangrijkste vraag: Hoe start je een Big Data project en zet je een Data Science team op?
    recensie
    Marketing
    23 november 2018
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Het Basisboek Customer Journey van van Slooten, Veldhoen, Achthoven, van Rensch en van Ratingen vormt een zeer complete en praktische inleiding tot het vakgebied van klantreizen.
    recensie
    Marketing
    4 september 2018
    Quintus Hegie
    recensie
    Marketing
    17 mei 2018
    Quintus Hegie
    recensie
    Leiderschap
    6 maart 2018
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Wie enthousiast is over Stephen R. Coveys De Zeven Eigenschappen van Effectief Leiderschap kan de kaartenset met daarop de 50 principes uit het gelijknamige boek zeker waarderen, mits je er ook echt mee aan de slag gaat.
    recensie
    Financieel management
    15 februari 2018
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Juist net nadat je als start-up bent begonnen aan je bedrijf en het eerste startkapitaal aan het uitgeven bent om de ondernemingsplannen te realiseren, wordt het tijd om ’s avonds alvast het boek What the Fund? van Nathalie De Ceulaer op je nachtkastje te leggen.
    recensie
    Internet en social media
    24 oktober 2017
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    In sneltreinvaart een tweedeklas ritje door het landschap van de klantreis. Dat is wat het boek De Customer Journey in kaart in 60 minuten van Bart van der Kooi je naar mijn mening brengt.
    recensie
    Marketing
    27 september 2017
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    De marketeer heeft dankzij het grote smartphone bezit in Nederland veel mobiele toegangsmogelijkheden gekregen om de merkbeleving van de klant te beïnvloeden. Het mobiele kanaal heeft zich in rap tempo ontwikkeld en heeft inmiddels een centrale plek gekregen in de beleving van de klant.
    recensie
    Marketing
    21 november 2016
    Quintus Hegie
    3-4 minuten leestijd
    Bedrijven realiseren zich dat zij slimmer met de enorm toegenomen hoeveelheid data om moeten gaan, willen zij nog voldoende klant- en bedrijfswaarde kunnen creëren. Met Creating Value with Big Data Analytics schreven Verhoef, Kooge en Walk een goed onderbouwd volledig handboek.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden