OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
4 resultaten
recensie
Marketing
13 juni 2023
Joop Rutte
4-5 minuten leestijd
Zoals de ondertitel al doet vermoeden, is ‘Genoeg van reclame’ van Paul ter Heyne een vrij complete opsomming van alle negatieve randverschijnselen die kleven aan de marketingdiscipline en communicatie-uitingen in het bijzonder. De ondertitel luidt: Over de ondermijnende invloed van marketing en reclame en wat we eraan kunnen doen.’
recensie
Psychologie
18 maart 2019
Joop Rutte
2-3 minuten leestijd
Breinspel van Chantal van den Berg valt in het genre Neuromarketing en dat belooft nogal wat. Na het absorberen van het boek kun je vooraf voorspellen hoe een gesprek gaat verlopen. Het geeft handvatten wat je kunt doen zodat je anderen meekrijgt.
recensie
Marketing
22 november 2018
Joop Rutte
3-4 minuten leestijd
Contentmarketing en community management is volgens de auteurs zelf, een gestructureerd, doordacht, fraai geïllustreerd en overzichtelijk naslagwerk op het gebied van contentmarketing. Volgens hen bestond er nog geen gestructureerd lesmateriaal.
recensie
Psychologie
23 juli 2018
Joop Rutte
3-4 minuten leestijd
Eindelijk leven we sinds verschillende decennia in een hemel op aarde. Verschrikkelijke ziekten, oorlogen of armoede zijn grotendeels uitgebannen.