Filteren
Trefwoord
46 resultaten
gebondenNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
gebondenEngels234 blz.9781118943007
1e druk
29-9-2014
‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789058759283
1e druk
18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
gebondenEngels185 blz.9780787979195
1e druk
30-3-2005
"Designing the Customer-Centric Organization" offers today's business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
72% KORTING
gebondenNederlands144 blz.9789089655431
1e druk
16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
paperbackNederlands276 blz.9789001277826
1e druk
30-3-2023
Strategisch brand design is een nieuw boek dat studenten en professionals een helder overzicht biedt van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470400913
1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
ingenaaidEngels222 blz.9780273775089
1e druk
19-2-2014
Dit boek behandelt 10 krachtige principes die u kunt gebruiken om beleving van uw klant te verbeteren. Meer
gebondenEngels287 blz.9780471988014
In 'Information Masters' laat McKean zien hoe ondernemingen de verleiding kunnen weerstaan om uitsluitend op basis van superieure informatietechnologie klantenbinding te realiseren. Meer
paperbackEngels188 blz.9780750681902
1e druk
Dit is een boek over het ontwerpen van trainingen. Professionaliteit in Customer Service is de sleutel voor groei in hedendaagse organisaties. In het uitputtende en praktische 'Customer Service Intelligence' worden een groot aantal management- en marketingtheorieën geanalyseerd. Meer
gebondenEngels292 blz.9780684864662
1e druk
Om de verandering van een productgerichte onderneming naar een klantgerichte onderneming soepel te laten doorlopen, hebben de auteurs een model ontwikkeld dat hierbij helpt. Meer
gebondenEngels240 blz.9780470686195
2e druk
Deze praktische gids laat zien hoe merkmanagement kan helpen om de performance van uw bedrijf te verbeteren. 'The Brand Gym' biedt inspiratie, een concreet stappenplan en tal van succesverhalen op terreinen als portfoliostrategie, positionering en merkinnovatie. Meer
gebondenEngels192 blz.9780470900529
1e druk
De band 'Grateful Dead' breekt met bijna elke regel in de muziekindustrie. Zij moedigen hun fans aan om hun shows op te nemen en daarvan opnames te maken, ze houden een mailinglijst bij, verkopen concertkaarten rechtstreeks aan hun fans en hebben hun businessmodel opgezet rond hun liveconcerten en niet op basis van de verkoop van albums. Meer