Filteren
Trefwoord
21 resultaten
Trefwoord: Digital-disruption
paperbackNederlands100 blz.9789401806923
1e druk
24-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is, zoals de ondertitel aangeeft, in eerste instantie bedoeld voor bestuurders en managers. Maar het is eigenlijk onmisbaar voor iedereen die met digitale transformatie te maken heeft. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789058754486
1e druk
25-5-2016
Cyberrisico voor managers is het eerste boek dat managers helpt een antwoord te geven op de gevaren van cybercrime, online sabotage en datadiefstal. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024407798
1e druk
11-1-2017
Consumenten blijven weg uit de winkelstraten en kopen massaal op internet. Ondernemers sluiten hun zaak, binnensteden zijn minder aantrekkelijk en winkelgebieden raken in verval. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047012511
7e druk
20-3-2019
andere uitgaves beschikbaar
‘We moeten iets met die digitale ontwikkelingen,’ zeggen veel ondernemers.Maar daarmee wordt technologie het doel, niet het middel. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789463835565
1e druk
10-10-2024
Als vooraanstaand digitaal strateeg en gepassioneerd muziekliefhebber verbindt Geert Van Mol in dit boek de creatieve wereld van muziek met succesvolle digitale transformatie. Meer
e-bookNederlands223 blz.9789047007753
1e druk
7-4-2016
andere uitgaves beschikbaar
We delen niet alleen meer onze foto’s, video’s en verhalen, maar ook onze auto’s, huizen, spullen, ons eten, onze energie, onze kennis en ons kapitaal. Meer
ingenaaidEngels9781118733899
15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data. Meer
paperbackEngels240 blz.9781591841838
1e druk
16-5-2022
Als je een spin onthoofd, gaat hij dood. Maar als je een zeester van een arm ontdoet, groeit er een nieuwe. En die ene arm kan zelfs uitgroeien tot een nieuwe zeester. Meer
gebondenEngels220 blz.9780470610695
1e druk
'IT-Driven Business Models' laat zien waarom businessmodel-innovatie van groot belang is voor organisaties. Het boek bevat voorbeeldcases van internationale bedrijven die met succes op maat gemaakte businessmodellen hebben ontwikkeld en daarmee hun performance sterk hebben verbeterd. Meer
paperbackEngels328 blz.9789401807319
2e druk
6-4-2021
ITIL® 4 DITS Is one of the two Strategic Leader (ITIL SL) modules. This module will concentrate on the alignment of digital business strategy with IT strategy. Meer
gebondenEngels160 blz.9781119900085
1e druk
11-10-2022
In The Digital Leader: Finding a Faster, More Profitable Path to Exceptional Growth, a team of visionary entrepreneurs delivers an authoritative and engaging roadmap demonstrating how to digitalize your business. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789400508989
1e druk
25-7-2017
Hacking Growth is een toegankelijk en praktisch handboek dat teams en organisaties uit alle bedrijfstakken kunnen gebruiken om hun klantenkring en marktaandeel te vergroten. Meer
paperbackEngels272 blz.9789082838220
1e druk
28-9-2022
Tech is changing the world, and large organizations are adapting on the fly. But why do most digital initiatives crash? Meer
gebondenNederlands66 blz.9789083207315
1e druk
6-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
De ontwikkelingen volgen elkaar in razend tempo op en technologie dringt door tot nagenoeg alle sectoren van de economie. Meer
paperbackNederlands84 blz.9789464657791
1e druk
15-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Toezichthouden op IT en digitale transformatie. Hoe doe je dat? Je krijgt als toezichthouder een prikkelende handreiking om strategisch met het thema digitale transformatie om te gaan. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047013693
1e druk
De auteurs beschrijven in 'Mensenwerk' hoe ze als jonge leidinggevenden in de roerige mediasector hun organisaties fundamenteel moesten aanpassen om een spoedige neergang af te wenden. Meer
51% KORTING
e-bookNederlands352 blz.9789083384832
1e druk
13-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
De verwachtingen waren hooggespannen toen Elon Musk Twitter (nu X) kocht. De visionair achter Tesla en SpaceX had een vurige overtuiging om de online vrijheid van meningsuiting te beschermen en de mensheid te helpen. Meer
gebondenEngels360 blz.9789461263117
1e druk
29-11-2018
This book describes an extensive research into Critical Success Factors that organisations can adopt in order to improve their CyberSecurity maturity levels. Meer
e-bookEngels300 blz.9789492196071
1e druk
9-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt. Meer