Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									56 resultaten
								
								Trefwoord: Sponsorschap
				e-bookNederlands463 blz.9789464561753
				1e druk
				9-6-2023
										
			
						Het Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor non-profit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om meer te halen uit sponsoring en fondsenwerving.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands112 blz.9789079399703
				1e druk
				
						
						In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is.					 Meer
							
			
								42% KORTING
			
				paperbackNederlands208 blz.9789001593476
				9e druk
				27-3-2020
						
						In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands480 blz.9789043039956
				7e druk
				11-4-2023
						
						Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands548 blz.9789001022754
				9e druk
				26-5-2023
										
			
						De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789026354328
				1e druk
				8-9-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
In haar onthullende boek laat Follow the Money-correspondent Lise Witteman haar licht schijnen op de verborgen Europese koers van de kabinetten Rutte I, II en III (2010-2021).					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands224 blz.9789044643718
				1e druk
				14-7-2021
						
						De excentrieke topzeiler en ondernemer Rob Heilbron introduceert met lef het surfmerk O’Neill in Europa, dat dankzij slimme marketing uitgroeit tot een ongekend groot succes.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands266 blz.9789048556342
				13e druk
				17-8-2022
						
						In 1995 startte het Centrum voor Filantropische Studies aan de Vrije Universiteit het onderzoek Geven in Nederland, dat sindsdien elke twee jaar verschijnt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789083279800
				1e druk
				5-10-2022
										
			
						In dit boek van podcast-expert Mirjam Hegger ontdek je hoe je in 4 simpele stappen je eigen succesvolle podcast (her)start, waarmee je meer klanten bereikt die zitten te springen om jouw informatie en inspiratie.					 Meer
							
			
								51% KORTING
			
				paperbackNederlands350 blz.9789083112565
				1e druk
				21-4-2021
										
			
						Wim de Bundel deelt zijn inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen en neemt de lezer mee op een bewogen en optimistische reis naar goud en geluk.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands196 blz.9789001034092
				5e druk
				18-1-2024
										
			
						'Zo organiseer je een event' leert lezers in acht praktische stappen hoe zij zelfstandig een evenement kunnen opzetten en uitvoeren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands368 blz.9789048837656
				1e druk
				10-4-2017
						
						Joop Munsterman heeft het onmogelijke gefikst door FC Twente in 2010 landskampioen te maken. Koning van Twente en bewonderd door voetbalminnend Nederland.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands168 blz.9789462721333
				1e druk
				26-9-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
TOPvrouw in 7 stappen laat zien hoe je je carrière in eigen hand kan nemen en welke bepalende keuzes jouw weg naar de boardroom kunnen maken of breken.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands328 blz.9789058758682
				10e druk
				30-3-2017
										
			
						Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789001853204
				9e druk
				21-8-2018
						
						Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels272 blz.9781856176156
				1e druk
				
						
						'Sport Public Relations and Communication' is het eerste boek waarin public relations en communicatie in de sport in een mondiale context wordt gezet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789054722533
				1e druk
				19-9-2013
						
						De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands100 blz.9789057180231
				2e druk
				17-11-2025
						
						Fondsen werven heeft (vooral) met geld te maken. Het inzamelen van gelden kan uiteraard alleen maar slagen indien uw organisatie bij de mogelijke donors het nodige vertrouwen heeft verworven.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels360 blz.9780470601792
				1e druk
				
						
						Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands49 blz.9789048816620
				1e druk
				18-10-2012
						
						Hoe werkt crowdfunding en hoe maakt u van een project een succes? Erwin Blom zet het op een rij in dit overzichtelijke boek.					 Meer