Filteren
Trefwoord
57 resultaten
e-bookNederlands463 blz.9789464561753
1e druk
9-6-2023
Het Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor non-profit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om meer te halen uit sponsoring en fondsenwerving. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789079399703
1e druk
In dit boek deelt Truus Koppelaar-Noort haar kennis en ervaring met de lezer. Zij laat zien dat marketing niet saai is, maar juist voortdurend in beweging is. Meer
42% KORTING
gebondenNederlands320 blz.9789462492820
1e druk
Het compleet vernieuwde Handboek Sponsoring en Fondsenwerving voor nonprofit organisaties is een concrete, stap-voor-stap handleiding om te starten met of veel meer te halen uit sponsor- en fondsenwerving. Meer
58% KORTING
paperbackNederlands208 blz.9789001593476
9e druk
27-3-2020
In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Meer
paperbackNederlands480 blz.9789043039956
7e druk
11-4-2023
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Meer
74,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands548 blz.9789001022754
9e druk
26-5-2023
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789026354328
1e druk
8-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
In haar onthullende boek laat Follow the Money-correspondent Lise Witteman haar licht schijnen op de verborgen Europese koers van de kabinetten Rutte I, II en III (2010-2021). Meer
23,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands224 blz.9789044643718
1e druk
14-7-2021
De excentrieke topzeiler en ondernemer Rob Heilbron introduceert met lef het surfmerk O’Neill in Europa, dat dankzij slimme marketing uitgroeit tot een ongekend groot succes. Meer
e-bookNederlands266 blz.9789048556342
13e druk
17-8-2022
In 1995 startte het Centrum voor Filantropische Studies aan de Vrije Universiteit het onderzoek Geven in Nederland, dat sindsdien elke twee jaar verschijnt. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789083279800
1e druk
5-10-2022
In dit boek van podcast-expert Mirjam Hegger ontdek je hoe je in 4 simpele stappen je eigen succesvolle podcast (her)start, waarmee je meer klanten bereikt die zitten te springen om jouw informatie en inspiratie. Meer
46% KORTING
paperbackNederlands350 blz.9789083112565
1e druk
21-4-2021
Wim de Bundel deelt zijn inzichten, initiatieven en inspiratiebronnen en neemt de lezer mee op een bewogen en optimistische reis naar goud en geluk. Meer
25,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands196 blz.9789001034092
5e druk
18-1-2024
'Zo organiseer je een event' leert lezers in acht praktische stappen hoe zij zelfstandig een evenement kunnen opzetten en uitvoeren. Meer
e-bookNederlands368 blz.9789048837656
1e druk
10-4-2017
Joop Munsterman heeft het onmogelijke gefikst door FC Twente in 2010 landskampioen te maken. Koning van Twente en bewonderd door voetbalminnend Nederland. Meer
e-bookNederlands168 blz.9789462721333
1e druk
26-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
TOPvrouw in 7 stappen laat zien hoe je je carrière in eigen hand kan nemen en welke bepalende keuzes jouw weg naar de boardroom kunnen maken of breken. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058758682
10e druk
30-3-2017
Wat zijn de communicatiebehoeften van een (non-)profitorganisatie? Dat is wat 'Geïntegreerde communicatie' uit de doeken doet. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789001853204
9e druk
21-8-2018
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het leerboek. Meer
ingenaaidEngels272 blz.9781856176156
1e druk
'Sport Public Relations and Communication' is het eerste boek waarin public relations en communicatie in de sport in een mondiale context wordt gezet. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789054722533
1e druk
19-9-2013
De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Meer
36,57
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, volgende dag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands232 blz.9789043025096
2e druk
Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. Meer
45,95
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels360 blz.9780470601792
1e druk
Of u nu eigenaar bent van een klein bedrijf of vanuit uw keuken werkt, 'Professional Blogging for Dummies' helpt u bij het inzetten van uw blog bij uw bedrijfsactiviteiten. Meer