Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Ten Deadly Marketing Sins

Signs and solutions

Gebonden Engels 2004 1e druk 9780471650225
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Marketing werkt niet meer tegenwoordig. Nieuwe producten die op de markt worden gebracht mislukken in een rampzalig snel tempo. De meeste reclamecampagnes laten niets kenmerkends meer achter in het hoofd van de klant. Direct Mail behaald nauwelijks één procent response. De meeste producten komen voor de dag als verwisselbare producten in plaats van krachtige merken.
Geen wonder dat CEO's meer verantwoordingsplichtigheid van de marketingafdeling eisen
Waarom werkt marketing niet meer? Philip Kotler identificeert de tien ergste defecten in de hedendaagse marketingpraktijk.

Specificaties

ISBN13:9780471650225
Trefwoorden:marketing
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:152
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

Introduction: The State of Marketing Today.
Chapter 1: Your Company Is Not Sufficiently Market Focused and Customer driven

Chapter 2: Your Company Does Not Fully Understand Its Target Customers.

Chapter 3: Your Company Needs to Better Define and Monitor Its Competitors.

Chapter 4: Your Company Has Not Properly Managed Its Relationships with Its Stakeholders.

Chapter 5: Your Company Is Not Good at Finding New Opportunities.

Chapter 6: Your Company's Marketing Planning Process Is Deficient.

Chapter 7: Your Company's Product and Service Policies Need Tightening.

Chapter 8: Your Company's Brand-Building and Communication Skills Are Weak.

Chapter 9: Your Company Is Not Well Organized to Carry On Effective and Efficient Marketing.

Chapter 10: Your Company Has Not Made Maximum Use of Technology.

Epilogue: The Ten Commandments of Marketing Effectiveness.

Index.

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Ten Deadly Marketing Sins