
Lees verder
Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.
Meer over de auteursUnderstand the next level of marketing The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, include, and reflect the values of target customers.
* Explains the future of marketing, along with why most marketers are stuck in the past * Examines companies that are ahead of the curve, such as S. C. Johnson * Kotler is one of the most highly recognized marketing gurus, famous for his "4 P's of Marketing" In an age of highly aware customers, companies must demonstrate their relevance to customers at the level of basic values.
Marketing 3.0 is the unmatched guide to getting out front of this new tide sweeping through the nature of marketing.
marketing 3.0 waardengedreven marketing mensgerichte marketing maatschappelijke waarden evolutie van marketing collaboratieve marketing culturele marketing spirituele marketing social media klantgerichtheid co-creatie globalisering participatie-economie merkidentiteit bedrijfswaarden bedrijfsmissie creatieve samenleving authenticiteit maatschappelijk verantwoord ondernemen nieuwe wave technologie 3i-model merkintegriteit merkimago prosumers globalisatieparadox duurzaamheid social business enterprise storytelling opkomende markten armoedebestrijding groene marketing connect and develop open source maslow piramide crowdsourcing bedrijfscultuur expressive social media collaborative social media innocentive wikinomics
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books