Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Strategic Marketing for Nonprofit Organisations

Pearson New International Edition

Gebonden Engels 2014 7e druk 9781292042749
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen

Samenvatting

Het boek 'Strategic Marketing for Nonprofit Organizations' concentreert zich op de impact van non-profit marketing in de publieke sector en de groeiende mix tussen non-profit management en de zakenwereld.

Specificaties

ISBN13:9781292042749
Trefwoorden:marketing, non-profit
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:470
Uitgever:Prentice Hall
Druk:7
Verschijningsdatum:1-11-2013
Hoofdrubriek:Non-profit

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Inhoudsopgave

SECTION I Developing a Customer Orientation
1. The Growth and Development of Non-profit Marketing

SECTION II Strategic Planning and Organization
2. Developing a Customer-Centered Mindset
3. Strategic Marketing Planning
4. Understanding Consumer Behavior
5. Acquiring and Using Marketing Information
6. Segmentation, Positioning, and Branding
7. Branding

SECTION III Designing the Marketing Mix
8. Managing the Organization's Offerings
9. Developing and Launching New Offerings
10. Managing Perceived Costs
11. Facilitating Marketing Behaviors
12. Formulating Communications Strategies
13. Managing Communications: Advertising and Personal Persuasion
14. Managing Public Media and Public Advocacy

SECTION IV Developing and Organizing Resources
15. Generating Funds
16. Attracting Human Resources: Staff, Volunteers, and Boards
17. Working with the Private Sector

Section V Organizing and Controlling Marketing Strategies
18. Organizing for Implementation
19. Marketing Evaluation, Monitoring, and Control

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Strategic Marketing for Nonprofit Organisations