Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 64% korting
,

Creating Powerful Brands

Paperback Engels 2010 4e druk 9781856178495
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op voorraad | Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, maandag in huis
77,25
18,95
VOORDEEL - 64% korting

Samenvatting

Er is geen twijfel over het feit dat brands steeds belangrijker worden op de internationale markt. Deze vierde editie van 'Creating Powerful Brands', geschreven door de auteur van de internationale besteller 'From Brand Vision to Brand Evaluation', laat zien waarom de invloed van merken groeit en hoe dat in zijn werk gaat.

Bovendien krijgt u strategieën aangereikt om het belang van uw eigen merk te vergroten, alsmede krachtige analyses van nieuwe brandingonderwerpen als e-branding en e-marketing en van de traditionele aspecten van branding.

Specificaties

ISBN13:9781856178495
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:496
Druk:4
Verschijningsdatum:28-9-2010
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Lezersrecensies

Wees de eerste die een lezersrecensie schrijft!

Over Malcolm McDonald

Malcolm is Emeritus Professor of Marketing at Cranfield University School of Management, where he was until recently Deputy Director. Formerly Marketing and Sales Director of Canada Dry, he is the author of forty three books, including the best seller, Marketing Plans: How to prepare them, how to use them. He is Chairman of six companies and works with the operating boards of major companies all over the world, particularly helping them to take profitable advantage of the opportunities afforded by the growing number of big, powerful customers. Together with Diana Woodburn at Cranfield, he has been researching best practice in key account management for over a decade. He is also a Visiting Professor at Henley, Warwick, Aston and Bradford Business Schools

Andere boeken door Malcolm McDonald

Inhoudsopgave

1. Why it is important to create powerful brands
2. Understanding the branding process
3. How consumers choose brands
4. How consumer brands satisfy social and psychological needs
5. Business to business branding
6. Service brands
7. Retailer issues in branding
8. Brands on the internet
9. How powerful brands beat competitors
10. The challenge of developing and sustaining added values
11. Brand planning
12. Brand evaluation

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Creating Powerful Brands