Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maken van een communicatieplan

Ingenaaid Nederlands 2002 1e druk 9789001255008
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In dit boek staat het (zelf) maken van een communicatieplan centraal. Checklists die daarbij helpen, ontbreken niet. Er wordt geen overbodige theorie aangeboden, alleen theorie om inzicht te krijgen in de praktijk.
De communicatieproblematiek die aan het maken van een communicatieplan ten grondslag ligt, wordt zodanig behandeld dat het boek ene degelijke inleiding biedt voor de ingewikkelder materie van communicatiemanagement. Tevens wordt ingegaan op nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied. 'Maken van een communicatieplan' is geschikt als handleiding 'hoe maak ik een verantwoord communicatieplan' voor iemand die geen specifieke opleiding heeft genoten op het gebied van communicatie, maar hier in het werk wel mee te maken krijgt.
Het kan verder gebruikt worden bij inleidende cursussen op het geibed van public relations en reclame, maar ook als introductie van een hbo-studie communicatiemanagement.

Specificaties

ISBN13:9789001255008
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:174
Uitgever:Noordhoff
Druk:1

Expertrecensies (1)

recensie
Maken van een communicatieplan
Victor Blom | 26 januari 2007

Lezersrecensies

2.0 van de 5
1 stem
0
0
0
1
0

Over Arno van Doorn

Arno van Doorn is docent communicatiemanagement en organisatiekunde aan de HvA en docent strategisch communicatiemanagement-C bij Van der Hilst Communicatie. Hij promoveert aan de VU in Amsterdam. Arno heeft enkele publicaties op zijn naam staan, waaronder Communicatiekunde.

Andere boeken door Arno van Doorn

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1 - Werken aan communicatieplannen

1. Wat is communicatie?
2. Basisstructuur van een communicatieplan
3. Marketingcommunicatie
4. Interne communicatie
5. Concerncommunicatie

Deel 2 - Werken met communicatieplannen

6. Onderzoek
7. Wegwijs raken in het medialandschap
8. Omgaan met het redactionele deel van de media
9. Omgaan met het commerciële deel van de media
10. Maken van middelen.
11. Organiseren van evenementen
12. Deelnemen aan een beurs
13. Sponsoring
14. Basisdocumentatie

Geraadpleegde literatuur

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maken van een communicatieplan