
Lees verder
Voorzitter van Stichting Gouden Oor en oprichter van het Service Excellence Institute. Hij helpt als adviseur organisaties hun klantgevoeligheid integraal te ontwikkelen.
Meer over Eric de HaanService. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken.
Organisaties pretenderen dat ze 'service hoog in het vaandel' hebben staan. Ze blazen soms hoog van de toren met termen als 'service leadership' en 'service excellence'. Jammer dat hun klanten daar vaak maar weinig van merken. Organisaties voegen de daad in veel gevallen nog niet bij het woord. Integendeel, door slordig om te springen met service, werken organisaties hun klanten de deur uit. En laten daardoor veel business liggen.
Waarom lukt het organisaties maar moeizaam om service te verlenen? Waar draait service in de kern om? Hoe maakt een organisatie daar werkelijk werk van? 'De Tao van Service' verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en ontdekt een ingenieuze formule om service werkelijk verbindend en verdiepend te maken. 'De Tao van Service' is vooral een praktische gids voor klantgevoelige service. Met verschillende technieken om serviceminded te worden, diverse handvatten om een organisatie serviceproof te maken en veel tot de verbeelding sprekende best practices.
Nu service meer en meer de dobber is waar de klantrelatie op drijft, zullen organisaties werkelijk werk moeten maken van service...
Met een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan de Maastricht University en aan The Australian School of Business in Sidney.
klantgerichtheid service klantervaring klantenservice taoïsme klantloyaliteit servicekwaliteit dienstbaarheid klantbeleving servicecultuur empathie emotionele intelligentie klantcontact waardecreatie klantrelaties serviceherstel vertrouwen spiritualiteit zingeving authenticiteit servicementaliteit autonomie servicegedrag klantwaardering serviceontwerp servicestrategie klantfeedback verbinding serviceleiderschap servicesector zachte factoren klantverwachting service recovery net promoter score mond-tot-mondreclame social media customer journey touchpoints twelpforce chatbots servqual
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books