Lees verder
Annegien Blokpoel is bedrijfseconoom en financieringsexpert. In haar boek maakt zij haar kennis en ervaring vanuit het bankbedrijf, beursgenoteerde bedrijven en het grootbedrijf toegankelijk voor DGA'ers.
Meer over Annegien BlokpoelMaak je bedrijf meer waard
In zes eenvoudige stappen - bij groei, koop en verkoop
Ingenaaid Nederlands 2008 1e druk 9789043015851Samenvatting
- Wat is mijn bedrijf op dit moment waard?
- Welk (groei)scenario levert het meest op voor mijn bedrijf?
- Op welk moment kan ik mijn onderneming het best verkopen?
Ondernemers en ondernemers in spe worden regelmatig geconfronteerd met dergelijke bedrijfseconomische vraagstukken. Door op het juiste moment de goede stappen te nemen en de valkuilen te vermijden, maakt u de kans aanzienlijk groter dat uw bedrijf straks meer waard is dan nu.
In 'Maak je bedrijf meer waard' wordt stapsgewijs uiteengezet hoe ondernemers het rendement kunnen vergroten van de tijd, energie en liefde die ze in hun bedrijf stoppen.
Annegien Blokpoel is bedrijfseconoom en financieringsexpert. In dit boek maakt zij haar kennis en ervaring vanuit het bankbedrijf, beursgenoteerde bedrijven en het grootbedrijf toegankelijk voor DGA'ers.
'Een goed doortimmerd boek dat op heldere wijze MBA-kennis toegankelijk maakt voor het MKB. Echt iets voor ambitieuze ondernemers.'
- Rick van der Ploeg, Professor of Economics Oxford University
'Ondernemen is niet alleen aanleg, je kunt het wel degelijk ook leren. Regelmatig bijspijkeren is noodzakelijk. Dit boek helpt daar zeker bij.'
- Hans de Boer, ondernemer, investeerder, (president-)commissaris en ex-voorzitter van Koninklijke MKB-Nederland
'Een makkelijk leesbaar en inspirerend boek. Confronterend ook, omdat het meteen duidelijk maakt dat "dingen goed doen" niet hetzelfde is als "de goede dingen doen".'
- Mascha Damen, directeur Communicatiewinkel
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Annegien Blokpoel
Inhoudsopgave
1. Waardering voor waardering
2. Waardering in klinkende munt
3. De levenscyclus van bedrijven
4. De valkuil van de ondernemer is de valkuil van de onderneming
5. Investeren om te oogsten
6. De kunst van het loslaten
Bijlagen
Woordenlijst
Aangeraden literatuur
Over de auteur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan