Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • summaries
  • gegevens
  • nieuwsbrief
  • partnerprogramma
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Managementboeken
Alle managementboeken
  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer en informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Informatief / professioneel
  • Jeugd
  • Juridisch
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Seminars + Trainingen
  • Live events
  • Online training
  • Alle programma's
Attenderingen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Lopende abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Online magazine
  • Online Magazine
010-4731397
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4731397
Boeken Algemeen management De Kracht van Storytelling
De Kracht van Storytelling
De Kracht van Storytelling
Carmine Gallo

communicatiecoach van leiders, auteur van bestsellers zoals 'The innovation secreta of Steve Jobs'

Meer over Carmine Gallo
Welk type verhaal is het succesvolst? Ger Post 15 augustus 2018 Een recent onderzoek suggereert dat wanneer je een succesvol verhaal wilt vertellen, je hoofdpersoon het beste eerst hard op zijn of haar gezicht kan gaan, om zich vervolgens op te richten (zoals in The Departed, The Godfather en Der Untergang). Lees het volledige artikel
Carmine Gallo

De Kracht van Storytelling

Waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

Paperback Nederlands 2016 9789047009160
1 beoordeling
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Paperback | NL € 20,00 E-book | NL € 9,99
Vandaag voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
20,-
In winkelwagen
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom 'een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht'. In dit boek beschrijft Carmine Gallo hoe je overtuigende en inspirerende verhalen vertelt die ook jou zullen helpen je doel te bereiken.

Hij onthult de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt boeien of een team moet motiveren, met een goed verhaal maak je het verschil.

Gallo sprak vijftig succesvolle storytellers – onder wie Richard Branson, Warren Buffett, Elon Musk en Sheryl Sandberg en de genieën achter iconische merken als Starbucks en Pixar – en deelt hun waardevolle inzichten en adviezen. Ons brein is gebouwd voor verhalen en daarom las Gallo talloze onderzoeken om te achterhalen wat de wetenschap ons leert over het creëren van een krachtige boodschap. Storytelling zet verandering in gang en is daarmee een onmisbare vaardigheid in een tijd waarin verandering het nieuwe normaal is.

Specificaties

ISBN13:9789047009160
Trefwoorden:communicatie, storytelling, verhalen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:336
Uitgever:Business Contact
Druk:1
Verschijningsdatum:10-3-2016
Hoofdrubriek:Algemeen management
ISSN:

Expertrecensies (4)

De Kracht van Storytelling - Vertellen als Gallo
Jeroen Medema | 2 februari 2017
Verhalen, verhalen, verhalen. Dat is waar Carmine Gallo; communicatiecoach, spreker en columnist, goed in is. En dat bewijst hij in De Kracht van Storytelling.
Lees verder
De Kracht van Storytelling - Vertellen als Gallo
Theo Hendriks | 3 augustus 2016
Carmine Gallo, de schrijver van Masterclass Steve Jobs en Spreek als TED, is een toonaangevend coach op het gebied van presenteren die met de allergrootste leiders heeft gewerkt. Als er van zijn hand een boek over storytelling verschijnt, mag je er het nodige van verwachten.
Lees verder
De Kracht van Storytelling - Waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet
Marjolijn Vlug | 12 juli 2016
Dit boek over storytelling doet precies dat waar het om gaat: verhalen vertellen die inspireren. Auteur en presentatiecoach Carmine Gallo herkende de verhalen in de speeches van beroemde wereldburgers en zag hoe juist dat verhalende aspect ze overtuigend maakte.
Lees verder
De Kracht van Storytelling
Louis Thorig | 26 april 2016
Eigenlijk zijn wij allemaal storytellers - verhalenvertellers. We noemen onszelf niet zo, maar we vertellen wel elke dag verhalen. Een goed verhaal beklijft, inspireert en motiveert. Het stelt mensen in staat om informatie goed te onthouden en door te vertellen.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
1 stem
1
0
0
0
0
Schrijf een recensie

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

column
Welk type verhaal is het succesvolst?
Ger Post 15 augustus 2018 Een recent onderzoek suggereert dat wanneer je een succesvol verhaal wilt vertellen, je hoofdpersoon het beste eerst hard op zijn of haar gezicht kan gaan, om zich vervolgens op te richten (zoals in The Departed, The Godfather en Der Untergang).
Artikel lezen

Over Carmine Gallo

Carmine Gallo verwierf wereldwijd bekendheid met zijn boeken Masterclass Steve Jobs (de innovatie-geheimen van Steve Jobs), Fire them up! (de zeven simpele geheimen van de meest inspirerende leiders ter wereld) en Talk Like Ted (zijn meest recente boek waarin hij het succes van de meest bekeken sprekers op Ted analyseert). Hij was als correspondent jarenlang werkzaam voor CBS en CNN en wordt gezien als een toonaangevende communicatie coach. Hij werkt direct met de leiders van de grootste merken ter wereld.

Andere boeken door Carmine Gallo

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

Deel I: storytellers die ons innerlijke vuur aanwakkeren
1. Waarvan gaat je hart sneller kloppen? 2
2. Van verkoper van t-shirts tot producent van grote shows
3. Plankenkoorts overwinnen voor een uitverkocht Yankee Stadium
4. Een popster herontdekt zijn gave door terug te kijken op zijn jeugd
5. Verander je verhaal, verander je leven
6. De kracht van je eigen persoonlijke legende
7. Een koffiekoning met hart voor de zaak
8. We zijn geen detaillisten met een missie, we zijn missionarissen die in de detailhandel zitten
9. Als je het niet kunt vertellen, kun je het niet verkopen

Deel II: Storytellers die ons iets leren
10. Hoe een fascinerende storyteller het langste applaus in de geschiedenis van ted kreeg
11. Rioolwater zuiveren tot drinkwater
12. Wat je niet begrijpt kan (en zal) je schaden
13. Een broek van 98 dollar was het begin van een imperium
14. Japan brengt zijn beste storytellers in stelling op jacht naar Olympisch goud
15. Een grappig gezicht bij de populairste Ted-Talk aller tijden
16. Aarde, sigaren en zweetsokken zetten een marketeer op de kaart
17. Een burger met als bijgerecht een verhaal

Deel III: Storytellers die dingen eenvoudiger maken
18. Als je het niet op de achterkant van een envelop duidelijk kunt maken, is het een slecht idee
19. De hoofdevangelist
20. De kleindochter van een filmbons stelt haar eigen recept voor succes samen
21. De verhalen vertellende astronaut betovert een ted-publiek
22. ‘Die gast verkoopt een batterij’ en inspireert desondanks
23. Een ondernemer schrijft geschiedenis met Shark Tank

Deel IV: Storytellers die ons motiveren
24. Je opponent vinden
25. Het ziekenhuis dat Steve Jobs zou hebben gebouwd
26. Hotelmagnaat vormt 12.000 medewerkers om tot klantenservicehelden
27. Een revolutionair idee dat ontstond op de achterkant van een servet
28. Toen Amy haar benen verloor, vond ze haar stem
29. Van Hooters naar de top – een voormalig serveerster deelt haar recept voor succes
30. De belofte van een potlood verkiezen boven Wall Street
31. De Ice Bucket Challenge laat de harten van miljoenen smelten
32. Zijn finest hour – 180 woorden die de wereld hebben gered

Deel V: Storytellers die bewegingen in gang zetten
33. Geweldige storytellers worden niet geboren, ze worden gemaakt
34. Een persoonlijk verhaal inspireert miljoenen vrouwen
35. Het verhaal van zestig seconden dat de wijnwereld op zijn kop zette
36. Vanuit mijn hart, niet van een papiertje
37. Verhalen, verhalen, verhalen
Conclusie – het universum van de storyteller

Het gereedschap van de storyteller
Een beknopt overzicht van de geheimen van de storyteller
De checklist van de storyteller
Dankwoord
Noten
Register

Aanbevolen live events...

donderdag 25-05-2023

Regels en de ruimte

Seminar

Mensen die dit boek kochten, kochten ook...

  • Spreek als TED
    Carmine Gallo
    Spreek als TED
    € 17,50
  • Inleiding in de pedagogiek
    Annemarie Becker
    Inleiding in de pedagogiek
    € 32,50
  • Learning teaching
    Jim Scrivener
    Learning teaching
    € 69,96
  • Evidence-based practice voor paramedici
    Chris Kuiper
    Evidence-based practice voor paramedici
    € 55,50
  • Absolute Java, Global Edition
    Walter Savitch
    Absolute Java, Global Edition
    € 106,05
  • Ontwikkelingspsychopathologie bij kinderen en jeugdigen
    Jakop Rigter
    Ontwikkelingspsychopathologie bij kinderen en jeugdigen
    € 42,95

Dit boek staat op 1 boekenlijstje...

  • Henk Jan Kamsteeg
    Boeken die ik tijdens trainingen Storytelling aanbeveel

Managementboek Top 100

Bekijk de volledige Managementboek Top 100

Rubrieken

  • Advisering
  • Algemeen management
  • Coaching en trainen
  • Communicatie en media
  • Economie
  • Financieel management
  • Inkoop en logistiek
  • Internet en social media
  • IT-management / ICT
  • Juridisch
  • Leiderschap
  • Marketing
  • Mens en maatschappij
  • Non-profit
  • Ondernemen
  • Organisatiekunde
  • Personal finance
  • Personeelsmanagement
  • Persoonlijke effectiviteit
  • Projectmanagement
  • Psychologie
  • Reclame en verkoop
  • Strategisch management
  • Verandermanagement
  • Werk en loopbaan
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden Bestellen en retourneren Lezen en luisteren Voor auteurs Partnerprogramma

Zakelijk

Zakelijke diensten Partnerprogramma Cadeaubonnen

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date met relevante interviews en recensies, inspirerende events en de beste acties.
Meer dan alleen managementboeken
Thuiswinkel waarborg Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2023 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Kracht van Storytelling

        De Kracht van Storytelling
        Carmine Gallo
        /