
Lees verder
Jeroen Bertrams adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij is de auteur van Start-up: van idee tot exit - Innoveren, lanceren en schalen.
Meer over Jeroen BertramsSociale media domineren in toenemende mate ons leven. Zowel zakelijk als privé. Maar, halen we wet het maximale uit het sociale web? Jeroen Bertrams analyseert hoe en waarom mensen en bedrijven sociale media gebruiken en voor welke uitdagingen ze staan. Bedrijven slagen er nauwelijks in succes te boeken. Updates worden amper gelezen, fans blijken weinig waard, en adverteren blijkt vaak onrendabel. Mensen lijden aan een 'like-verslaving’, worden overspoeld met berichten en advertenties, en zien hun netwerk vervuilen.
Op heldere wijze laat Bertrams zien hoe mensen en bedrijven weer de controle kunnen krijgen zodat mensen weer plezier beleven aan online netwerken. Zodat bedrijven in staat zijn om een echte band op te bouwen met waardevolle volgers en op gezonde wijze rendement kunnen behalen. Stap voor stap leert de lezer hoe het 'monster' sociale media is te bedwingen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken