Lees verder
Karen Romme (1965) werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de officiële samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.
Meer over Karen RommeCalimeromarketing 3.0
De slimme marketingfilosofie voor ondernemers, van zzp tot mkb
Gebonden Nederlands 2014 1e druk 9789055949175Samenvatting
De opvolger van de bestseller Calimeromarketing
De Calimeromarketingboeken zijn al bijna tien jaar de door Nederlandse ondernemers meest gekochte én gelezen marketingboeken. Wars van moeilijke theorieën en ingewikkelde modellen gaan ze terug naar waar marketing echt om draait. Uitgaan van uw eigen kracht en zorgen dat mensen of organisaties juist met u zaken willen en blijven doen.
Na de bestsellers Calimeromarketing uit 2004 en Calimeromarketing 2.0 uit 2009 leven we inmiddels in de 3.0-netwerkeconomie. Een tijd die slimme ondernemers (en werknemers die zich ondernemer voelen) enorme kansen biedt. Maar ook een tijd waarin internet steeds belangrijker is geworden in de strijd om de klant. Wilt u weten hoe u met eenvoudige marketing, en met een Calimerobudget, ervoor zorgt dat klanten zelf bedenken dat ze juist met uw bedrijf zaken willen doen? Dan gaat de tijd die u stopt in dit boek lezen u geld opleveren.
Karen Romme werd in 1991 ondernemer en werkt vanuit een eigen crossmediabedrijf aan het ondernemender maken van Nederland. Sinds begin deze eeuw schreef ze meer dan tien boeken voor ondernemers én voor mensen die ondernemer willen worden. De afgelopen tien jaar inspireerde ze meer dan 100.000 ondernemers met haar boeken, presentaties en workshops over Calimeromarketing.
Calimeromarketing 3.0 laat u ontdekken hoe eenvoudig marketing kan zijn.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Over Karen Romme
Inhoudsopgave
Calimeromarketing 3.0
Ontwikkelingen in de maatschappij, marketing en media
Calimeromarketing in de 3.0-netwerkmaatschappij
Van strandwandeling naar marketingmodel
De spelregels in de 3.0-netwerkmaatschappij
-Spelregel 1: Wees trots op je status van kleine ondernemer
-Spelregel 2: Stel vragen en durf te kiezen
-Spelregel 3: Zorg voor goede ondersteunende middelen
-Spelregel 4: Bouw continu aan je zakelijke netwerk
-Spelregel 5: Ga actief je (echte) boodschap verkondigen
-Spelregel 6: Gebruik de pers voor je bedrijf
-Spelregel 7: Geef bestaande klanten voorrang
-Spelregel 8: Leid actieve zoekers naar je bedrijf
-Spelregel 9: Werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze
-Spelregel 10: Plan, balanceer, evalueer en floreer
Nawoord
Tot slot
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan