
Lees verder
Edwin de Haas kent het verkoopvak van binnen en van buiten. Hij is directeur/eigenaar van CanvassCompany, dat bedrijven ondersteunt bij het ontwikkelen van new business en het verbeteren van hun salesperformance.
Meer over Edwin de HaasMeer klanten en meer omzet. Voor veel directeuren, ondernemers en verkopers is het een ware uitdaging. Zeker nu opdrachten niet meer vanzelf komen aanwaaien en de roep om new business groter is dan ooit.
Werkt uw huidige aanpak niet, maar is onduidelijk waar het probleem precies zit? Is het halen van verkooptargets lastig? In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales en spoort hij u aan vandaag nog actie te ondernemen.
Op een prikkelende manier stelt hij herkenbare problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Doel is dat u vandaag nog besluit: 'We gaan het anders doen. We pakken het proactiever aan. We laten succes niet langer aan het toeval over.'
Sales beter de baas maakt de weg vrij om succesvoller te zijn dan ooit.
• Een praktisch en herkenbaar boek voor directeuren, ondernemers en verkopers met een verkoopuitdaging
• Direct toepasbare adviezen en oplossingen
• Luchtig, confronterend en prikkelend
• Met boeiende cases uit de dagelijkse salespraktijk
verkopen sales salesmanagement acquisitie succesfactoren new business klantgerichtheid propositie telefonische acquisitie persoonlijke effectiviteit accountmanagement propositieontwikkeling besluitvormingsprocessen verkoopproces salesactiviteiten commerciële vaardigheden waarde toevoegen doelgroep kwalificatie koude acquisitie afspraken maken verkoopgesprekken salestraining product-marktcombinaties pipelinemanagement sales funnel businessontwikkeling overtuigingskracht ondernemerschap EQ (Emotional Quotient) commercieel directeur communicatie oplossingen verkopen latente behoeften IQ (Intelligence Quotient) AQ (Attitude Quotient) b2b-verkoop authentiek verkopen sales activity management proactieve verkoop commerciële strategie zakelijke dienstverlening verkoopziekte pipeline passie cruciale vragen verandering vraagcreatie DMU (Decision Making Unit) voorspelbaarheid conversieratio's commitment acquisitiegesprek verkooptechnieken openingszinnen VVV (voorstel van voortgang) creativiteit excuuscultuur klantschap klantvragen consultative selling economische recessie verkoopgesprek offerteaanvraag prospecting