Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Briljante businessmodellen in food

baanbrekers voor beter en betaalbaar eten

E-book Epub Nederlands 2016 1e druk 9789058757661
10
Voormalig top 10Totaal 42 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Direct te downloaden

Samenvatting

De wereldbevolking groeit, het klimaat staat onder druk. Betaalbare gezonde voeding is het wereldvraagstuk van de toekomst!
20 succesvolle voorbeelden
Er zijn bedrijven nodig die kosten reduceren door duurzaam te werken en die opbrengsten verhogen door gezonde kwaliteit te leveren. Gelukkig zijn er organisaties die laten zien hoe dat moet. Laat je inspireren door 20 cases van organisaties die gezond en duurzaam eten betaalbaar en schaalbaar maken. Briljante businessmodellen die doorbraken realiseren in de verschillende schakels van de voedselproductie. Met lessen uit het verleden, heden en voor de toekomst die je zó in je eigen bedrijf kunt toepassen.
Ingrediënten & boeren: Heiligenberg, Glastuinbouw, Olam en Chapul
Productie en verwerking: Bourgogne, Unilever, Hampton Creek en &samhoud food
Distributie en verkoop: Amul, Intermarché, Whole Foods Market en Aarsti Derne
Bereiding & koken: Haringkaken, Compass Group, DiverXO en FoodPairing
Eten en cultuur: Ayurveda, Jamie Oliver, Maimonides Medical Center en Etixx

Specificaties

ISBN13:9789058757661
Trefwoorden:eten
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:none
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:363
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:14-11-2016
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (2)

recensie
Briljante businessmodellen in food
Rob van Nes | 1 augustus 2017
Wil je kennis over de foodsector in brede zin verbreden, ben je erin werkzaam of voornemens dat te worden of volg je een studie in die richting, dan is Briljante businessmodellen in food een must-read.
Lees verder
recensie
Briljante businessmodellen in food
Sjors van Leeuwen | 27 februari 2017
De wereldbevolking groeit en het klimaat staat onder druk. Betaalbare, gezonde en duurzame voeding is hét wereldvraagstuk voor de toekomst. Dat lukt niet als we blijven doen wat we altijd al deden. Daarvoor moet het roer om, daarvoor zijn Briljante businessmodellen in food nodig.
Lees verder

Lezersrecensies

4.9 van de 5
7 stemmen
6
1
0
0
0

Interviews en artikelen (4)

interview
Jeroen Kemperman: ‘Qua voeding is Nederland echt top’
Paul Groothengel 2 januari 2017 Het vierluik is compleet. Na drie boeken over ‘briljante businessmodellen’, toegepast op finance en zorg, sluiten Jeroen Kemperman, Jennifer op ’t Hoog en Jeroen Geelhoed hun reeks af met Briljante businessmodellen in food. Met als hamvraag: hoe maak je gezond en duurzaam eten betaalbaar en schaalbaar?
preview
Briljante Businessmodellen in Food - De toekomst - Hoe je insecten aan de man brengt
Jeroen Kemperman 7 november 2016 In november verschijnt het 4e deel in de reeks Briljante businessmodellen. Dit keer zoomen de auteurs in op de foodsector en ook in dit deel krijgen we cases uit verleden, heden en de toekomst. Onder het motto: A Business Carol - The Case of Business Past, Present and Future geeft Kemperman alvast een drietal cases weg. Vandaag: De toekomst.
preview
Briljante Businessmodellen in Food - Het heden - Leren van kasbouw
Jeroen Kemperman 24 oktober 2016 In november verschijnt het 4e deel in de reeks Briljante businessmodellen. Dit keer zoomen de auteurs in op de foodsector en ook in dit deel krijgen we cases uit verleden, heden en de toekomst. Onder het motto: A Business Carol - The Case of Business Past, Present and Future geeft Kemperman alvast een drietal cases weg. Vandaag: Het heden.
preview
Briljante Businessmodellen in Food - het verleden: Authentiek boeren gaat de wereld niet redden
Jeroen Kemperman 12 oktober 2016 In november verschijnt het 4e deel in de reeks Briljante businessmodellen. Dit keer zoomen de auteurs in op de foodsector en ook in dit deel krijgen we cases uit verleden, heden en de toekomst. Onder het motto: A Business Carol - The Case of Business Past, Present and Future geeft Kemperman alvast een drietal cases weg. Deze week: Het verleden.

Over Jeroen Kemperman

Jeroen Kemperman is Senior Manager Strategie, Programma's en Investeringen bij Achmea, divisie Zorg & Gezondheid.

Andere boeken door Jeroen Kemperman

Over Jeroen Geelhoed

Jeroen Geelhoed is directeur Strategie en markt bij Breman Installatiegroep. Daarvoor was hij partner bij adviesbureau &samhoud. Hij schreef meerdere boeken, waaronder Plezier & prestatie, Kus de visie wakker, Creating lasting value en Briljante businessmodellen.

Andere boeken door Jeroen Geelhoed

Over Jennifer op 't Hoog

Jennifer op 't Hoog is Programmamanager Cocreatie met Partners bij divisie Zorg & Gezondheid van Achmea.

Andere boeken door Jennifer op 't Hoog

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Briljante businessmodellen in food