Jan van Bon studeerde in 1979 af als biomathematicus, waarna hij als onderzoeker aan de Rijksuniversiteit Groningen verschillende projecten voor de overheid uitvoerde.
Meer over Jan van BonISO/IEC 200000 - An Introduction
An Introduction
Paperback Engels 2008 1e druk 9789087530815Samenvatting
ISO/IEC 20000 is de standaard om kwaliteit te bereiken in IT service management. Zoals individuen succes behalen met standaards als ITIL, zo doen organisaties hun voordeel met ISO/IEC 20000.
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management. Hierdoor leert u de algemene concepten en definities die wereldwijd gebruikt worden.
Specificaties
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
Acknowledgements
Contents
1 Introduction
2 The principles of service quality management
3 Understanding the position of ISO 20000 in IT Service Management
4 The specifications and code of practice for ISO 20000
5 The ISO/IEC 20000 Foundation exam.
List of acronyms
Sources
Index
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan