Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Duurzame verleiding

Hét marketingboek voor duurzame ambities

Paperback Nederlands 2024 9789089657466
Voormalig top 100Totaal 4 dagen
Verkooppositie 1555Hoogste positie: 94
Nog niet verschenen, verwacht op 05‑09‑2024
29,99

Samenvatting

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.

Specificaties

ISBN13:9789089657466
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:176
Druk:1
Verschijningsdatum:5-9-2024
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Over Marjolijn Meynen

Marjolijn Meynen werkt 25 jaar met een groot trackrecord in het realiseren van (merk)groei in verschillende industrieën (FMCG, Consultancy, Kunst & Cultuur en Retail). Binnen de marketingwereld is Marjolijn bekend om haar successen bij het Rijksmuseum en de Bijenkorf. Maar inmiddels is haar grote interesse hoe marketing een bijdrage kan leveren aan een duurzame toekomst. Ze won diverse prijzen, waaronder Communicatievrouw van het jaar en Marketing Company of the Year.

Andere boeken door Marjolijn Meynen

Over Ed Stibbe

Ed Stibbe is een merk- en marketingexpert met ruim 30 jaar ervaring als adviseur en CEO van internationale, toonaangevende en prijswinnende merkadviesbureaus als o.a. Lintas, Lowe, en DraftFCB. Hij is medeoprichter van het Brand Preference Center, een marketingadviesbedrijf dat organisaties helpt met de ontwikkeling van factbased en klantgerichte groeistrategieën. Daarbij is hij blogger voor Adformatie en Marketing online.

Andere boeken door Ed Stibbe

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Duurzame verleiding