
Lees verder
Peter Snoeckx beweegt zich al zijn hele carrière op de grens tussen procesverbetering en de invoering van die processen in systemen. Als management consultant heeft hij in verschillende sectoren gewerkt wat toelaat om de ervaring uit één omgeving elders toe te passen.
Meer over Peter SnoeckxKlantloyaliteit biedt een sterk fundament en vormt een onoverwinnelijk concurrentievoordeel
Het behouden van een klant kost aanzienlijk minder moeite dan het werven van een nieuwe klant. Daarom is het van essentieel belang om klanten aan je organisatie te binden.
Er zijn bedrijven die er goed in slagen om langdurige relaties met hun klanten op te bouwen. Dat doen ze door de klant grondig te leren kennen en te streven naar een win-winsituatie op de lange termijn. Vaak maken bedrijven hierbij gebruik van een abonnementsmodel. In De retentie-economie ontdek je welke essentiële elementen nodig zijn om een nieuw businessmodel te creëren en hoe je jouw organisatie transformeert tot een ware retentiemachine.
Ontdek hoe het creëren van succesvolle abonnementen in de markt hand in hand gaat met het leveren van een uitstekende customer experience! Peter Snoeckx toont je aan de hand van zijn praktische aanpak hoe je jouw abonnementen optimaliseert en je klanten tevreden stelt. - Steven Van Belleghem, keynote-spreker, auteur en ondernemer
De retentie-economie biedt een heldere en pragmatische leidraad om producten en diensten aan te bieden als abonnement. En het benadrukt enkele cruciale aspecten van die verandering.- Danny Van Assche, gedelegeerd bestuurder bij de Unie van Zelfstandige Ondernemers (UNIZO)
De retentie-economie is een absolute must-read voor professionals in ons vakgebied. - Koen Meeusen, Sales & Care Director verantwoordelijk voor de abonnementen van Mediahuis België, uitgever van onder meer De Standaard en Het Nieuwsblad
retentie-economie abonnementsmodellen klantenbinding klantwaarde klantreis terugkerende inkomsten klantloyaliteit toegevoegde waarde bedrijfstransformatie subscription economy klantgedrag kpi's churn subscription fatigue businessmodel prijsstrategieën onboarding cashflow customerservice organisatieverandering marketing klantervaring klantdata lifetime value saas iot productverbetering personalisatie verkopen customer success digitale transformatie b2c b2b prijselasticiteit klantacquisitie good-better-best innovatie duurzaamheid chief retention officer a/b-testen
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books