Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

De Par5 methode

De nieuwe standaard in acquisitie

Audio-download Mp3 Nederlands 2019 9789462551718
Direct te downloaden

Samenvatting

Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie.

Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele en persoonlijke manier afspraken wil maken met potentiële klanten. Zonder opdringerig te zijn en geheel AVG-proof. Met een conversie die vijf tot tien keer hoger ligt dan bij traditionele acquisitiemethoden.

De Par5 methode is een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken. Alle belangrijke kanalen en communicatiemiddelen komen aan bod, waaronder social selling, referral marketing, netwerken, offline events, telefoongebruik, mailingen en krachtige online tools. Dit is een echt praktijkboek, vol met stappenplannen en aansprekende voorbeelden.

Vier gerenommeerde specialisten hebben een waardevolle bijdrage geleverd aan dit boek. Arnoud Engelfriet, juridisch specialist bij ICTRecht, vertelt over de achtergronden van de AVG en acquisitie; Maxim Spek is directeur van prospex en gaat dieper in op contentmarketing; Vianne Scharloo, socialmedia-expert, deelt haar kennis over het zakelijk inzetten van Facebook en Instagram en tot slot Corinne Keijzer van Digital Moves, zij legt uit hoe LinkedIn en Sales navigator effectiever ingezet kunnen worden.

Specificaties

ISBN13:9789462551718
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:27-9-2019
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Lezersrecensies

5.0 van de 5
154 stemmen
149
5
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
De Par5 methode - De nieuwe standaard in acquisitie
Harro Willemsen 22 maart 2019 Harro Willemsen en Arjo Bunnik ontwikkelden een volledig geïntegreerde aanpak van het ontdekken en selecteren van leads tot het maken van zinvolle afspraken: De Par5 methode. Ze schreven er een boek over. Een preview.

Over Harro Willemsen

Hij is senior salestrainer, auteur, creatief marketeer en vernieuwer van het verkoopvak. Eigenaar en oprichter van 3to1: een specialist in maatwerk trainingen, presentaties en coaching op het gebied van B2B sales en acquisitie.  Hij helpt salesprofessionals, business developers en inhoudelijke professionals met het ontwikkelen en versterken van effectief commercieel gedrag. In samenwerking met het salesmanagement bouwt hij aan optimale salesprocessen en proposities, die meetbaar, coachbaar en schaalbaar zijn.  Als echte vernieuwer van het salesvak ontwerpt hij voortdurend nieuwe salesmethodieken en trainingsmethoden. Naast de bestseller ‘de Par5 methode’ over de nieuwe standaard in acquisitie, heeft hij meer dan 150 artikelen, columns en whitepapers geschreven en heeft een eigen YouTube kanaal met salesvideo’s.  Zij meest recente boek is: Het grote acquisitie praktijkboek - een verdieping en verbreding van professionele en persoonlijke business-to-business-acquisitie, met veel aandacht voor thoughtleadership, social selling en AI voor sales.  Hij heeft gewerkt voor meer dan 300 organisaties in Europa en duizenden professionals opgeleid en gecoacht. Daarvoor heeft hij tien jaar als salesprofessioneel en salesmanager gewerkt in een complexe business-to-business-omgeving.

Andere boeken door Harro Willemsen

Over Arjo Bunnik

Arjo Bunnik is sales trainer, netwerker en ondernemer. Hij is werkzaam als partner bij 3to1: een specialist in maatwerk trainingen, workshops, presentaties en coaching op het gebied van sales, communicatie, management en vitaliteit. Hij werkt samen met de beste trainers, coaches en facilitators: echte praktijkmensen, die salesteams, vakspecialisten en managers praktische vaardigheden bijbrengen op het gebied van verkopen, presenteren en communiceren. Hij vindt de kwaliteiten van mensen binnen de organisatie het enig echt onderscheidend vermogen van het bedrijf en werkt aan de verbetering van die kwaliteiten.

Andere boeken door Arjo Bunnik

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Par5 methode