Lees verder
Professioneel verkopen
Met veel praktijkcases en tips
Paperback Nederlands 2012 3e druk 9789491560224Samenvatting
Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwd als een techniekje binnen marketing is voorbij.
'Professioneel verkopen' geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte. Onderwerpen als gespreksvoering, afsluiten van orders en klachtenbehandeling komen aan de orde. Maar ook onderwerpen als de organisatie van de verkoopafdeling, verkoopplanning en budgettering ontbreken niet.
'Professioneel verkopen' is een praktijkgericht boek, bestemd voor commerciële functionarissen binnen organisaties, zoals de verkoper in de binnen- en buitendienst, de account manager en de sales promoter. Daarnaast is het uitermate geschikt voor studenten en cursisten 'sales en verkoop' in het onderwijs.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Inhoudsopgave
1. Wat is verkopen eigenlijk?
2. Wat en waarom kopen mensen?
3. De rol van de inkoper
4. Alles draait om een goede communicatie!
5. Het verkoopgesprek: Een belangrijk instrument
6. Overtuigend presenteren
7. Maakt u maar eens een offerte
8. De kracht van een klacht
9. Hoe kom je aan klanten?
10. Marketing contra verkoop?
11. Hoe functioneert de verkoopafdeling het beste?
12. Niets slaagt zonder plan
Trefwoorden
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan