Lees verder
Sydney Brouwer is auteur en veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving. Hij inspireert organisaties om fans te maken van klanten en medewerkers.
Meer over Sydney BrouwerAls de koning je klant zou zijn
Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving
Audio-download Mp3 Nederlands 2021 1e druk 9789462554368Samenvatting
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Deze uitdaging zorgt ervoor dat elke organisatie met een andere blik naar haar eigen dienstverlening, klantbeleving en klantgerichtheid gaat kijken.
In deze businessroman gaat Lizzy, directeur van het bedrijf KaasGaaf, op zoek naar de sleutel tot een koninklijke klantbeleving. Ze wil niet alleen de koning, maar alle klanten van het bedrijf een ervaring bieden waarvan ze woest enthousiast worden. Onderweg leert ze wat er nodig is om een klantgerichte organisatie te bouwen, aan welke knoppen het team kan draaien om van klanten fans te maken en uiteindelijk wat de kroon is op een vorstelijke klantbeleving.
Als de koning uw klant zou zijn is een aanstekelijk verhaal om iedereen in de organisatie die te maken heeft met klantgerichtheid – van medewerker tot manager – te inspireren om de volgende stap naar een betere klantbeleving te zetten. Dankzij de vele praktische tips in dit boek kun je direct de vertaalslag maken naar je eigen organisatie.
- Inspiratie voor alle branches: commercieel, zorg en overheid
- Lessen over klantgerichtheid in een verhalend jasje
- Van de auteur van Klantgericht leiderschap en Six Star Service
Bij aanschaf van het boek krijg je toegang tot de digitale mini masterclass klantgerichtheid van Sydney Brouwer. Na aanmelding ontvang je per mail verschillende video's van Sydney met daarin oefeningen, inzichten en inspiratie om nóg meer woest enthousiaste klanten te maken.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (1)
Over Sydney Brouwer
Inhoudsopgave
Waar het begon 11
1 Al was u de koning 13
2 KaasGaaf 18
3 De brief 24
4 Rens 28
5 Kaaskoningin 31
6 Met de Franse slag 32
7 Klantgezwicht is niet klantgericht 34
8 Vrijmibo 39
9 Direct beginnen met genieten 44
10 Alleen tijdens kantooruren 50
11 Meer klanten, minder kosten 53
12 Twee vragen 59
13 Noodgeval 63
14 Fonduevorken 64
15 Klantgerichtheidsboekje 70
16 Kaaskunstenaar 77
17 Bonje 81
18 De breuk 88
19 Geef de schuld aan Johnny Walker 90
20 Te lang, geen tijd 95
21 De kant van de klant 100
22 Klachten en complimenten 108
23 Een uit de hand gelopen grap 111
24 De Koningsles 116
Extra inspiratie voor jou 120
Dankwoord 123
Over de auteur 125
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan