OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2281400

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    8 resultaten
    recensie
    Marketing
    16 april 2019
    Paul Kruijssen
    3-4 minuten leestijd
    Met de titel van zijn boek Marketingplan op 1A4 geeft Ment Kuiper de indruk dat een marketingplan kort en succesvol kan zijn en dan ook echt ‘voor je’ kan werken.
    recensie
    IT-management / ICT
    30 juni 2017
    Paul Kruijssen
    3-4 minuten leestijd
    Dronevideo's maken, zo heet het boek dat Wiebe de Jager schreef. Precies twee jaar na het verschijnen van zijn boek Dronefotografie.
    recensie
    Marketing
    27 maart 2017
    Paul Kruijssen
    3-4 minuten leestijd
    Maak de dingen die je doet voor je klant onovertroffen! Hou het dicht bij jezelf, inspireer elkaar, deel de successen. Structureer je proces en hou het vooral lang genoeg vol want dan wordt het verander-proces een verandersucces, dat moet Jos Burgers vast gedacht hebben toen hij Een fan per dag! schreef.
    recensie
    19 maart 2017
    Paul Kruijssen
    2-3 minuten leestijd
    Bij de aanschaf van mijn drone werd geadviseerd om ook het boek van Wiebe de Jager te lezen. Ik begon voor de zomervakantie van 2016 aan dit, voor mij nieuwe fenomeen: ‘het vliegen met een drone’. Natuurlijk wil je daar dan ook ‘alles’ over lezen.
    recensie
    Marketing
    22 augustus 2016
    Paul Kruijssen
    1-2 minuten leestijd
    ‘Ben jij klaar voor een nieuwe aanpak?’ staat te lezen op de flap van Agile Marketing van Adrie Dolman. En inderdaad, ‘die nieuwe aanpak’ is ook wat er in het boek beschreven staat. Een aanpak die met sprints, vanuit ‘Het Doemla Lean Business Canvas’ ook voor jouw organisatie het verschil kan gaan maken.
    recensie
    Communicatie en media
    15 augustus 2016
    Paul Kruijssen
    2-3 minuten leestijd
    Online copywriting in 60 minuten van Dimitri Lambermont is een handzaam boekje waar je snel doorheen kunt lezen met een prettige bladspiegel en een fijne ruime interlinie.
    recensie
    Marketing
    17 mei 2016
    Paul Kruijssen
    Veranderen is moeilijk! Verhalen om niet te verdwalen is een boek voor wie wil reizen en durft te ontdekken, het verstand durft ‘los te laten’ en verbinding weet te leggen met zijn gevoel en dat van anderen. Dit prachtige boek ‘eventjes lezen’, dat is wat veel van het goede. Zoiets vergt echt wel ‘tijd’ dus die moet je er wel voor maken, maar daar had ik zeker zin in.
    recensie
    Marketing
    7 april 2016
    Paul Kruijssen
    3-5 minuten leestijd
    De uitvoering van True Storytelling is True Storytelling an sich. Bij het openslaan en doorbladeren van het boek valt op dat overal over nagedacht is.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden