Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Nieuws

Doe mee aan de online Covey Challenge

Van 14 t/m 20 november 2016 organiseren Uitgeverij Business Contact en Managementboek de Covey Challenge. Doe mee en ga de uitdaging aan om de 7 eigenschappen een week lang toe te passen in jouw leven.

Karin de Zwaan | 13 oktober 2016 | 1-2 minuten leestijd

Wil je meer sturing geven aan je leven, betere keuzes maken of weerbaarder worden? Waarmee kan dat beter dan met De zeven eigenschappen, Stephen Coveys klassieker op het gebied van persoonlijke ontwikkeling? Het lezen van dit soort boeken is altijd erg inspirerend, maar vaak zakt de informatie toch weer weg en blijkt het voor veel mensen lastig om in de praktijk toe te passen. Daar willen wij graag verandering in brengen!

We helpen je tijdens de Covey Challenge met de juiste informatie, oefeningen, handige reminders en dagelijkse tips.

Dit is hoe het werkt:

- Schrijf je hier in voor de Covey Challenge. Je ontvangt dan gratis het e-book De kleine Covey ter voorbereiding. Dit is een samenvatting van De zeven eigenschappen

- Van 14 t/m 20 november behandelen we iedere dag een eigenschap. Je ontvangt de dag ervoor al een nieuwsbrief met de informatie en de opdracht voor de volgende dag.

- Meld je aan voor de Facebookpagina, of gebruik de hashtag #coveychallenge op Twitter of Instagram. Deel hier je ervaringen met andere deelnemers.

- Het is juist erg geschikt om de challenge te doen tijdens een gewone (drukke) werkweek. Dat is namelijk precies waar de principes van Covey voor bedoeld zijn. Je past het gewoon toe tijdens je werk of thuis.

- Een Covey-expert zal op Facebook vragen beantwoorden tijdens de challenge.

De challenge is helemaal online en gratis toegankelijk voor iedereen. We vragen je wel om een keer je ervaringen te delen via je social media account, blog of website. Natuurlijk delen we je e-mailadres natuurlijk niet met anderen.

Naar het inschrijfformulier >

Over Pierre Pieterse

Pierre Pieterse was tot februari 2022 hoofdredacteur van Managementboek Magazine.

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden