Service Excellence is de titel van het succesvolle en voor alle managers ‘must read’ prijswinnend boek van Eric de Haan en Dr. Jean-Pierre Thomassen. Vlak na het verschijnen kwamen de auteurs met een scheurkalender aanzetten waarin alle relevante quotes rondom service, klantbeleving en customer experience waren verzameld. Voor mij ligt nu al de editie van 2019. Dikker dan de vorige versie. Nu zult u zeggen, ho even er zitten maar rond de 365 dagen in het jaar dus hoe kan dat? Nou, in de 644 pagina’s zitten naast de 365 pakkende quotes ook nog eens 260 intrigerende triggers voor excellente klantgerichtheid. Hoe mooi is dat…
Naast de vele quotes van bekende en onbekende grootheden die u krijgt is de kalender ook verrijkt met tips, trics en checklists. Dat maakt de Scheurkalender Service Excellence bijna een boek op zich, maar dan een die zappend is te lezen.
Er is geen tip of quote die onnodig is vermeld. Het is geweldig om te zien hoe de heren uit wellicht duizenden de huidige verzameling relevante citaten hebben aangelegd.
Onze favoriet? Die is van gold old Tom Peters…
In 1982, excellence was something that really made a difference. However, today excellence is the only thing that is going to save your company.
Ophangen die kalender dus, op iedere werkplek!
Egbert Jan van Bel …maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen, zijn bestsellers. Egbert Jan wil met dit boek organisaties succesvoller maken. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.
Over Egbert Jan van Bel
Egbert Jan van Bel is een expert in change, marketing en ondernemerschap. Hij combineert innovatie met educatie en heeft als adviseur en auteur met zijn boeken en velen geholpen met groeien en verbeteren. Hij is een inspirerende denker en doener, die levenslang leren en waardecreatie centraal stelt in zijn werk.