
Lees verder
Bas Wouters is een wereldwijd erkend expert op het gebied van beïnvloeding, overtuiging en gedragsontwerp. Met zijn online leadgenerator Keukenplaats.nl zette hij de keukenbranche op z’n kop en genereerde hij een miljoenenomzet.
Meer over de auteursGenomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.
In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.
Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.
"A true gift"
Dr Robert Cialdini
"Online Invloed is een heel nuttig én heel leuk boek. Een goede gedragswetenschappelijke basis en talloze praktische voorbeelden. Aanrader!"
Dr. Ben Tiggelaar; schrijver, spreker, gedragswetenschapper
gedragspsychologie online beïnvloeding behavior design conversie-optimalisatie online marketing psychologie persuasive design gebruikerservaring fogg behavior model persuasieve communicatie webdesign marketing landingspagina's online invloed ux design overtuigingstechnieken call to action keuzearchitectuur cialdini-principes digital marketing systeem 1 en 2 formulierontwerp nudging online adverteren a/b-testen prompts kahneman-systemen customer journey ability motivatie productpagina's e-mailmarketing schaarste anticiperend enthousiasme social proof e-mail marketing social media marketing usability check-out gedragseconomie social media checkout-optimalisatie productdetailpagina's autoriteit webanalyse copywriting conversie-onderzoek affordance conversieonderzoek loss aversion digitale ethiek conversieratio defaultoptie digitale communicatie zoekmachinemarketing ethiek dark patterns
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books