Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts

Trek meer klanten en omzet aan op je persoonlijke profiel en de bedrijfspagina

E-book Pdf met watermerkbeveiliging Nederlands 2023 1e druk 9789083096872
Voormalig top 100Totaal 7 dagen
Verkooppositie 1511Hoogste positie: 90
Direct te downloaden

Samenvatting

Met een slordige 9,5 miljoen geregistreerde accounts in Nederland kun je wel zeggen dat LinkedIn voor veel mensen niet meer weg te denken is uit het bedrijfsleven. De tijd dat deze tool alleen maar nuttig was om werk te vinden zijn we al lang en breed voorbij. Het netwerkplatform is tegenwoordig niet alleen een vacaturebank, maar ook onmisbaar in marketing, sales, communicatie en HR.

Ondernemers, werkgevers en werknemers vinden steeds beter hun weg om nieuwe klanten, medewerkers en prospects en te vinden. Daarnaast houden zij hun doelgroep goed op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen de organisatie.

Maar hoe maak je nou LinkedIn-posts die ook echt aanslaan? Hoe breng je structuur aan in je contentstrategie en -marketing? Wanneer kun je het beste een post plaatsen en hoe vaak doe je dat? Hoe werken hashtags, tags en het algoritme? Op welke manier kun je je publiek boeien en binden? En wat is het verschil tussen ‘liken’, ‘reageren’ en ‘delen’, wat werkt wel en wat werkt niet?

Met maar liefst 400 tips en ideeën weet jij straks makkelijker de weg te vinden op de tijdlijn, voor zowel het persoonlijke profiel als de bedrijfspagina. Van het plaatsen van teksten, video’s en foto’s tot het schrijven van artikelen en het gebruik van verschillende tools zoals LinkedIn Live: je vindt het allemaal terug in dit boek.

Naast eigen ervaringen, kennis en expertise delen ook tien andere specialisten hun tips vanuit hun vakgebied zodat je straks snapt hoe zoekmachine-optimalisatie en neuromarketing op LinkedIn werkt, hoe je storytelling en social selling effectief inzet, wat het geheim is van een goedlopende video en wat de kracht is van een goede vacature.

Specificaties

ISBN13:9789083096872
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:pdf
Aantal pagina's:304
Druk:1
Verschijningsdatum:13-1-2023
ISSN:

Expertrecensies (1)

recensie
400 Tips en ideeën voor je LinkedIn posts - ‘Prettig naslagwerk’
Hans de Witte-van Mierle | 6 februari 2023
‘400 Tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’ van Corinne Keijzer is een boek met zoveel tips dat het me soms duizelt. Mijn manier om dit te voorkomen is om per onderwerp tips te zoeken. Dat maakt het boek een nuttig naslagwerk.
Lees verder

Lezersrecensies

5.0 van de 5
19 stemmen
19
0
0
0
0

Interviews en artikelen (1)

preview
400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts
Corinne Keijzer 18 januari 2023 LinkedIn is een supersterk kanaal als het gaat om het communiceren met je zakelijke doelgroep. Niet alleen heb je veel mogelijkheden om je als ondernemer of organisatie te profileren in wat je doet, ook is het dé manier om te laten zien waar jouw of jullie expertise ligt en daarmee nieuwe klanten en leads aan te trekken of stakeholders te informeren. Maar wat moet je nou op die tijdlijn plaatsen om in beeld te komen?  

Over Corinne Keijzer

Corinne Keijzer is een van de bekendste en meest ervaren LinkedIn-experts van Nederland en geeft vanuit haar bedrijf Digital Moves sinds 2010 trainingen en sprekerssessies op dit gebied. Zij is gespecialiseerd in social selling, employee advocacy, contentmarketing en personal branding. Mede door een opleiding NLP en breinkennis & hersenwetten onderscheidt zij zich daarmee in haar kennisoverdracht. Zij schreef meerdere boeken over het gebruik van LinkedIn waaronder de bestsellers 'Meer succes met LinkedIn!' en '400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts' Ook haar gratis LinkedIn handleiding is een begrip in Nederland en heeft inmiddels zijn weg naar ruim 160.000 mensen gevonden. Corinne is door LinkedIn Benelux benoemd tot officieel ambassadeur en wordt regelmatig geïnterviewd voor vakbladen, dagbladen, radio en televisie. Haar klanten zijn divers, van ondernemers tot mkb’ers, overheid en corporate organisaties, in zowel binnen- als buitenland.

Andere boeken door Corinne Keijzer

Inhoudsopgave

1. Persoonlijk profiel vs bedrijfspagina (inclusief uitleg Creatormodus)
2. Bepaal je contentstrategie
3. Bepaal je contentmarketing
4. Social selling – klanten werven nieuwe stijl
5. De werking van het Algoritme
6. Zo creëer je succesvolle LinkedIn-posts
7. Zo zet je foto’s en afbeeldingen succesvol in
8. Zo zet je video succesvol in
9. Zo zet je documenten succesvol in
10. 5 bijzondere vormen van LinkedIn-posts
11. Zo maak je gebruik van evenementen (waaronder LinkedIn Live en Audio events)
12. De kracht van een artikel of nieuwsbrief
13. Het verschil tussen liken, reageren, delen en reposten
14. Employee advocacy – enthousiasmeer je collega’s
15. Evalueer met je statistieken
16. Nog eens 7 tools die je LinkedIn-leven leuker maken
17. Overzicht van alle tools uit dit boek
18. Bronnenlijst

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts