
Lees verder
Roy Ishak is een freelance copywriter. Hij genereerde +70 miljoen euro voor zijn opdrachtgevers, werkte jarenlang voor Traffic Builders, bediende een recordaantal klanten (ruim 500 in 5 jaar), won verschillende awards (waaronder 4 jaar op rij ‘beste opleider van Nederland') en somt successen graag op in de derde persoon. Hij is de auteur van Creatief schrijven.
Meer over Roy IshakIn dit langverwachte boek onthult '8-figure' copywriter Roy Ishak hoe je een originele en onderscheidende schrijfstijl ontwikkelt. Stap-voor-stap, met soms een grap.
Je hebt boeken over copywriting die soms een hoofdstukje wijden aan creatief schrijven. En je hebt boeken over creatief schrijven die voor iedereen zijn: auteurs, journalisten etc. Ben jij een copywriter en wil je méér variatie aanbrengen in je teksten? Writer’s blocks doorbreken? Of een schrijfstijl ontwikkelen die uitblinkt? Dan biedt de huidige vakliteratuur dus óf te weinig tips óf te veel onbruikbare tips.
Dit boek brengt hier verandering in. Dit is het eerste Nederlandstalige boek in 15 jaar dat zich 100% focust op marketingteksten: website-content, nieuwsbrieven, Facebook-berichten, you name it. Je treft hierin 57 invalshoeken, een kruiwagen vol praktische schrijftips én het (nooit eerder vertoonde) denkproces achter creatieve teksten. Hierdoor kun je alle leerstof direct toepassen in je dagelijkse werk.
'Dit boek zou verplichte kost moeten zijn.' – Robin Timmers, copywriter
'Een meesterwerk.' – Robin Bouwman, Facebook Advertising specialist
'Lang geleden dat ik creatief zo getriggerd ben.' – Caroline de Vente, content marketeer
'Het is alsof Google z’n algoritme openbaar maakt.' – Arjan Jonker, SEO-tekstschrijver
'Het plezier straalt ervan af.' – Arthur Snaauw, bestuurslid Tekstnet
copywriting creatief schrijven stijlfiguren taalbeheersing schrijfvaardigheid creativiteit schrijfproces beeldspraak marketing communicatie analogieën originaliteit creatief denken conceptontwikkeling metaforen tekstschrijven reclamecopy taaltechnieken inspriratietechnieken schrijftips taalspel contentcreatie woordkeuze arbeidsomstandigheden overtuigingstechnieken formuleren schrijfstijl feedback tone of voice merkidentiteit broncitaties vakmanschap taalniveau creatieve blokkades vertaalslag zinsbouw notities internet authenticiteit deadlines
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books