Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

Onderscheidend verkopen met échte aandacht

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789089652782
10
Voormalig top 10Totaal 42 dagen
BestsellerMeer dan 1000 verkocht
Direct te downloaden

Samenvatting

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker

'Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.' - Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human

Specificaties

ISBN13:9789089652782
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Druk:1
Verschijningsdatum:12-5-2015
Hoofdrubriek:Reclame en verkoop
ISSN:

Expertrecensies (5)

recensie
Management Summaries: Human2Human
Ronald Buitenhuis | 20 augustus 2015
Er kan een streep door B2B (Business to Business) en B2C (Business to Consumer). Het draait vandaag de dag om Human2Human, schrijft Danielle de Jonge in haar gelijknamige boek. Om echte aandacht. Het gaat er niet meer om wat een bedrijf aanbiedt, het gaat erom wat de klant vraagt. Van USP (unique selling point) naar UBR (unique buying reason).
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Sandra Kok | 23 juli 2015
In ‘Human2Human’ van Daniëlle de Jonge draait het om aandacht, échte aandacht! De wereld is veranderd, mensen willen gewaardeerd worden, ook wanneer het draait om verkopen. Misschien zelfs wel juist bij het verkopen. Je zult dingen herkennen, zowel aspecten die je goed doet als punten van verbetering. En ja, het zal ook gebeuren dat je denkt ‘is het zo simpel?’, ja dus!
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Rein Hof | 26 juni 2015
Er zijn veel ideeën rondom klantcontact en klantrelaties. Het was ooit b2b en b2c nu vooral human2human. En hier over worden dan ook veel boeken geschreven . Wat beschrijven deze boeken dan? Iets meer dan het verhaal dat klantcontact belangrijk is?
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Carla Verwijs | 23 juni 2015
Wat heeft u laatst nog voor uw klanten gedaan? Iets wat u altijd al doet, of heeft u echt iets onderscheidends gedaan? Iets onverwachts, iets extra’s wat ze nog lang zullen onthouden? Of misschien vindt u dat teveel moeite, want uw klanten komen toch wel weer. Als u ‘Human2Human: De Nieuwe Klantrelatie’ van Daniëlle de Jonge heeft gelezen, komt u waarschijnlijk nog terug op die laatste gedachte.
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Corien Plaisier | 12 juni 2015
'Human2Human' is het tweede boek van Danielle de Jonge. Ze neemt u mee op het pad van onderscheidend verkopen met echte aandacht, en dat is dan ook de ondertitel van dit boek.
Lees verder

Lezersrecensies

4.4 van de 5
15 stemmen
9
4
1
1
0

Interviews en artikelen (6)

column
Daniëlle de Jonge - Omdenken in commercie
Daniëlle de Jonge 18 mei 2019 Bijna 11 miljoen hits op Google. Met wisselende inhoud: van positieve tips om het te realiseren tot en met oproepen à la ‘Stop daar nou toch eens mee!’. Op social media buitelen de voor- en tegenstanders van het topic over elkaar heen.
nieuws
Managementboek van het Jaar 2018 - Juryblog - Hoe de jury tot stand kwam
Daniëlle de Jonge 25 oktober 2017 ‘Wie bepaalt hoe de jury wordt samengesteld?’. Deze vraag heb ik in de achterliggende periode geregeld gehoord. Terecht, want het is nogal een verantwoordelijkheid: beslissen welk managementboek het allerbeste van dit jaar is.
nieuws
Jury Managementboek van het Jaar 2018 bekend
Justin van Lopik 21 juli 2017 De jury voor de verkiezing van het Managementboek van het Jaar is bekend. Zes professionals met hart voor managementboeken. Hun namen, en hun achtergronden, leest u na de breek.
preview
Preview - Human2Human - Maak je klant trending topic
Daniëlle de Jonge 18 juni 2015 Tevreden klanten worden niet vanzelf ambassadeurs, verkopen met échte aandacht kan daar echter bij helpen. Daniëlle de Jonge schreef Human2Human, waarin ze uitlegt hoe je dat doet. In deze preview doet ze vast een boekje open.
interview
Daniëlle de Jonge: ‘Het gaat van USP naar UBR’
Ronald Buitenhuis 10 juni 2015 In no time stond Human2Human: de nieuwe klantrelatie in de top vijf van best verkochte managementboeken. Er is kennelijk grote behoefte aan antwoorden op de vraag hoe we in dit internettijdperk de klant kunnen bereiken. Auteur Daniëlle de Jonge ontzenuwt de mare dat alles online zal gaan. ’75 procent van de kopers wil vroeg of laat toch menselijk contact.’ Ofwel: echte aandacht.
nieuws
Doelgericht DANSen
Nienke van Oeveren 4 juni 2015 ‘Veel bedrijven vinden zichzelf uitmuntend in klantgerichtheid. Helaas vindt slechts acht procent van hun klanten dat zij uitmuntend bezig zijn.’ Gelukkig legt Daniëlle de Jonge tijdens de boeklancering van Human2Human, de nieuwe klantrelatie uit hoe je klanten vindt, hebt en houdt.

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Inhoudsopgave

Inleiding

Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes

Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken

Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs

Epiloog: Aandacht voor jezelf

Inspiratiebronnen
Daniëlle de Jonge

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Human2Human: de nieuwe klantrelatie