Lees verder
Daniëlle de Jonge – spreker, trainer en bestsellerauteur. Helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn.
Meer over Daniëlle de JongeHuman2Human: de nieuwe klantrelatie
Onderscheidend verkopen met échte aandacht
E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2015 1e druk 9789089652782Samenvatting
Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!
'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker
'Echt klantencontact wordt steeds schaarser – en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.' - Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human
Specificaties
Expertrecensies (5)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (6)
Videos (2)
Over Daniëlle de Jonge
Inhoudsopgave
Deel 1: Klanten vinden
1. Kies en word gekozen
2. Een ijzersterk verhaal
3. Jouw eigentijdse pitch
4. De expert in jezelf laten zien
5. Aan tafel komen
6. LinkedIn als goudmijn
7. Doordachte acquisitiegesprekken
8. Opvallende off ertes
Deel 2: Klanten hebben
9. Boven de klantverwachtingen uitstijgen
10. 24/7 bereikbaar zijn – of toch niet?
11. Klein cadeautje, groot plezier
12. De klant van nu wil pure beleving
13. Facturen die een goed gevoel geven
14. Een klagende klant weer blij maken
Deel 3: Klanten houden
15. Netvliesmanagement
16. Klantrelaties verdiepen
17. Weg met de klanttevredenheidsenquête
18. Relatiegeschenken die indruk maken
19. Aanbevelingen en referenties
20. Supporters en ambassadeurs
Epiloog: Aandacht voor jezelf
Inspiratiebronnen
Daniëlle de Jonge
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan