
Lees verder
Mijn naam is Marijn van der Starre. Ik ben de oprichter van Klantfocus. Het is mijn overtuiging dat echte klantgerichtheid leidt tot (omzet)groei van je organisatie en ontwikkeling van je medewerkers.
Meer over Marijn van der StarreIn dit inspirerende managementboek neemt Marijn van der Starre ons stap-voor-stap mee op weg naar de ultieme klantgerichte organisatie. Waar klanten volmaakt tevreden zijn en zich als ambassadeurs gedragen. Dat doet hij vanuit zijn ervaring bij onder andere de Efteling en gestaafd met vele voorbeelden, onderzoek en de nodige theorie.
Hiervoor heeft hij vijf bouwstenen gedefinieerd die essentieel zijn voor een klantgerichte organisatie. Per bouwsteen beschrijft hij het waarom-wat-hoe om tot een echte klantgerichte organisatie te komen.
De resultaten mogen er zijn:
- meer omzet en rendement
- de juiste focus voor je organisatie
- klanten die blijven terugkomen
- innovatie
- bevlogen medewerkers
Dat wil toch iedereen?
Met praktijkvoorbeelden van:
- Efteling
- McDonald’s
- Rabobank
- Atlent
- Fontys
- Installatietechniek Van Eersel
- Gemeente Eindhoven
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Wat is een AI-boek? Een AI-boek is een nieuwe verschijningsvorm voor boeken, ontwikkeld door Maven Publishing en Typetone.
Het bestaat uit de volledige tekst van een boek, geschreven door de auteur, met kunstmatige intelligentie eraan toegevoegd waardoor het interactief wordt.
AI-boeken zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen app voor te installeren.
Meer informatie over AI-boeken